Centenar Gucci | Alessandro Michele dezvăluie noua grădină din Florența

Alessandro Michele a dezvăluit noua grădină Gucci din Florența, care face referire la cele mai puternice campanii de comunicare ale sale. Locul expoziției a fost complet transformat pentru a reproduce 15 dintre cele mai inovatoare campanii de comunicare ale directorului de creație.

De exemplu, tema campaniei Gucci din toamna anului 2018 - colecționarii obsesivi - a fost transpusă într-o cameră umplută din podea până în tavan, cu rafturi stivuite cu 1.400 de fluturi înveliți, 110 peruci colorate, 420 adidași Gucci și 182 ceasuri cu cuc.

„A fost distractiv să încerc să reproduc aceste seturi foarte complicate și acum simt că sunt într-un loc care a fost curățat de trecut, ceea ce a fost minunat, dar nu ne-am mai încadrat și nu am vrut să fii porumbel”, a spus Michele, așezat la un birou lângă președintele și directorul executiv Marco Bizzarri. Michele, purtând o jachetă verde smarald peste blugi, și Bizzarri într-un costum în carouri, au fost în mod clar mulțumiți de transformarea Grădinii Gucci, potrivit WWD.

Gucci Garden, situată în palatul medieval della Mercanzia din Florența, datând din 1337, la câțiva pași de Galeria Uffizi din Piazza della Signoria, a fost inaugurată în 2018, când Michele a revizuit muzeul etichetei care fusese deschis în 2011 sub predecesorul său Frida Giannini, pentru a-l face mai sincronizat cu propria sa estetică. De-a lungul anilor, locația a organizat mai multe expoziții, ilustrând evoluția narațiunii designerului în legătură cu arhivele mărcii sau dedicate explorării masculinității.

„Mi-a plăcut ideea grădinii, deoarece natura este manipulată de om pentru a crește în locul în care familia a semănat semințele mărcii și pentru a avea un container unde să putem face lucrurile să se întâmple”, a explicat Michele. „Dacă reușim chiar să intrigăm pe cineva [cu Gucci Garden], atunci vom fi câștigat. Am vrut să evit să ofer ceva plictisitor - 100 de ani ar putea fi o dată frumoasă și rotunjită, dar văd acest lucru ca primul an al viitorului”.

Vorbind despre expoziție, designerul a spus că „a creat un loc de joacă cu emoții care sunt la fel ca în campanii, deoarece acestea sunt cea mai explicită călătorie în imagini.” Michele a organizat personal expoziția, numită „Arhetipuri de grădină”, împreună cu Archivio Personale, studioul care a proiectat interioarele.

El a recunoscut că a organizat această expoziție la Florența, „de unde a început totul” și a făcut referire la primii șase ani la companie, „nebunia noastră aparentă și îndrăzneață”. Cu toate acestea, scopul său a fost să creeze „o narațiune jucăușă și ușoară a imaginilor, referințelor și amintirilor anilor și a ceea ce a produs subconștientul nostru. Acestea sunt imagini care ne aparțin și care au ecou în mintea noastră. ”

Întrebat cum a ales campaniile, Michele a spus că deciziile au fost luate în mod instinctiv și natural, pe baza „experienței incredibile” pe care fiecare o oferise în acel moment. „Ca și în analiză, am săpat adânc în subconștientul nostru.”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION