Centenar Gucci | Alessandro Michele dezvăluie noua grădină din Florența

Alessandro Michele a dezvăluit noua grădină Gucci din Florența, care face referire la cele mai puternice campanii de comunicare ale sale. Locul expoziției a fost complet transformat pentru a reproduce 15 dintre cele mai inovatoare campanii de comunicare ale directorului de creație.

De exemplu, tema campaniei Gucci din toamna anului 2018 - colecționarii obsesivi - a fost transpusă într-o cameră umplută din podea până în tavan, cu rafturi stivuite cu 1.400 de fluturi înveliți, 110 peruci colorate, 420 adidași Gucci și 182 ceasuri cu cuc.

„A fost distractiv să încerc să reproduc aceste seturi foarte complicate și acum simt că sunt într-un loc care a fost curățat de trecut, ceea ce a fost minunat, dar nu ne-am mai încadrat și nu am vrut să fii porumbel”, a spus Michele, așezat la un birou lângă președintele și directorul executiv Marco Bizzarri. Michele, purtând o jachetă verde smarald peste blugi, și Bizzarri într-un costum în carouri, au fost în mod clar mulțumiți de transformarea Grădinii Gucci, potrivit WWD.

Gucci Garden, situată în palatul medieval della Mercanzia din Florența, datând din 1337, la câțiva pași de Galeria Uffizi din Piazza della Signoria, a fost inaugurată în 2018, când Michele a revizuit muzeul etichetei care fusese deschis în 2011 sub predecesorul său Frida Giannini, pentru a-l face mai sincronizat cu propria sa estetică. De-a lungul anilor, locația a organizat mai multe expoziții, ilustrând evoluția narațiunii designerului în legătură cu arhivele mărcii sau dedicate explorării masculinității.

„Mi-a plăcut ideea grădinii, deoarece natura este manipulată de om pentru a crește în locul în care familia a semănat semințele mărcii și pentru a avea un container unde să putem face lucrurile să se întâmple”, a explicat Michele. „Dacă reușim chiar să intrigăm pe cineva [cu Gucci Garden], atunci vom fi câștigat. Am vrut să evit să ofer ceva plictisitor - 100 de ani ar putea fi o dată frumoasă și rotunjită, dar văd acest lucru ca primul an al viitorului”.

Vorbind despre expoziție, designerul a spus că „a creat un loc de joacă cu emoții care sunt la fel ca în campanii, deoarece acestea sunt cea mai explicită călătorie în imagini.” Michele a organizat personal expoziția, numită „Arhetipuri de grădină”, împreună cu Archivio Personale, studioul care a proiectat interioarele.

El a recunoscut că a organizat această expoziție la Florența, „de unde a început totul” și a făcut referire la primii șase ani la companie, „nebunia noastră aparentă și îndrăzneață”. Cu toate acestea, scopul său a fost să creeze „o narațiune jucăușă și ușoară a imaginilor, referințelor și amintirilor anilor și a ceea ce a produs subconștientul nostru. Acestea sunt imagini care ne aparțin și care au ecou în mintea noastră. ”

Întrebat cum a ales campaniile, Michele a spus că deciziile au fost luate în mod instinctiv și natural, pe baza „experienței incredibile” pe care fiecare o oferise în acel moment. „Ca și în analiză, am săpat adânc în subconștientul nostru.”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Românca Andreea Diaconu a defilat la Victoria’s Secret Fashion Show 2024

Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Giorgio Armani a anunțat când se pensionează. Designerul are 90 de ani

Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Hedi Slimane părăsește Celine. Cine este noul director creativ al casei de modă

După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Christian Louboutin își prezintă noua colecție cu un spectacol de balet acvatic

Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Beyoncé, vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s

Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted PEOPLE
„Cea mai scumpă geantă” a fost prezentată la Paris și rivalizează cu Hermès Birkin

Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION