Gucci este cea mai valoroasă marcă din Italia

Abordarea digitală a mărcii a jucat un rol esențial în angajarea unei comunități transgeneraționale și în impulsionarea creșterii valorii companiei.

Gucci și-a asigurat prima poziție în clasamentul BrandZ 2021 Top 30 Cele mai valoroase mărci italiene, care măsoară valoarea mărcilor prin combinarea datelor financiare cu cercetarea brand equity. Casa de modă ocupă primul loc pentru al treilea an, cu o valoare a mărcii care a crescut cu 12% până la 33,8 miliarde de dolari față de 2020.

În clasament apar și alte șase mărci de lux. Prada este al doilea cel mai valoros brand dintre jucătorii de modă și lux cu o valoare de aproape 4 miliarde de dolari, ceea ce a asigurat casei poziția a șasea pe listă, în spatele companiei de automobile Ferrari. Fendi și Bottega Veneta au fost printre cei mai rapizi ascendenți, valoarea primei mărci crescând cu 48% până la 3,2 miliarde de dolari, iar a celei din urmă cu 54% până la 2,2 miliarde de dolari. S-au clasat pe locul opt, respectiv pe locul 12, urmate de Armani, locul 13, cu o valoare a mărcii de 2,1 miliarde de dolari.

Bulgari și Salvatore Ferragamo s-au clasat pe locul 15 și respectiv pe locul 19, dar au înregistrat tendințe opuse. Prima marcă a crescut cu 27%, până la 1,6 miliarde de dolari, în timp ce valoarea de marcă a celei din urmă a scăzut cu 11%, până la 1,1 miliarde de dolari, comparativ cu anul trecut.

„A fi recunoscut ca lider în anul în care marca sărbătorește centenarul este simbolul capacității unui brand de a se asigura că acesta a rămas contemporan și cred că acesta este de fapt unul dintre cele mai mari puncte forte ale Gucci: capacitatea sa de a reinventa și de a se asigura în mod constant că este relevant pentru astăzi”, a declarat Robert Triefus, vicepreședinte executiv la Gucci, potrivit WWD.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Kate Middleton și William au luat o decizie neașteptată, după ce s-a aflat că prințesa suferă de cancer

Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC