Numit SuperGucci, seria a fost co-creată de șeful de design al Gucci, Alessandro Michele, și artiștii Superplastic Janky și Guggimon.
Seria ultralimitată din trei părți de NFT-uri inspirate de codurile de semnătură ale brandului de lux a fost lansată pe 1 februarie pe conceptul magazinului online Gucci Vault.
Superplastic este un brand global de divertisment renumit pentru crearea de celebrități animate, jucării de designer și obiecte de colecție digitale. Compania a lucrat cu Gorillaz, J. Balvin, Rico Nasty și alții, dar propriile vedete virtuale Janky și Guggimon, Dayzee și Staxx, Kranky și ShüDog sunt celebrități pe rețelele de socializare în sine.
Janky și Guggimon sunt „personajele de bază” ale lui Superplastic și, deși s-ar putea să nu aibă corpuri fizice, sunt prezentați și iubiți ca personaje reale în tot universul Superplastic, postând în mod regulat pentru milioane de urmăritori pe Instagram, Twitter și TikTok, în timp ce figurinele Superplastic se vând cu sute de dolari.
probably nothing... #supergucci https://t.co/01lpziCTND
— SUPERPLASTIC (@superplastic) January 18, 2022
Pentru colecția SuperGucci, personajele devin figurine digitale acoperite cu imprimeuri florale clasice Gucci, cu bonete ecvestre și multe altele. Fiecare NFT unic este însoțit de un design italian de sculptură ceramică realizată manual, înalt de opt inci, atât de Gucci, cât și de Superplastic. Figurinele, care au fost realizate de ceramicii Gucci din Italia, oglindesc modelele clasice Gucci ale NFT, tencuite peste formele corpului lui Janky și Guggimon.
Este o serie limitată și au fost realizate doar 250 de ceramică. Primul set de 10 NFT a devenit disponibil pe 1 februarie, pe site-ul Superplastic.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.