Veniturile au scăzut în prima jumătate a anului 2020 pentru Kering, care a asistat totuși la o creștere a canalului online. Dacă în prima jumătate a anului, gigantul luxului francez și-a văzut scăderea cifrei de afaceri cu 29,6% până la peste 5,37 miliarde de euro, după -16% din vânzările din primul trimestru și -44% în al doilea, și a înregistrat o scădere de 30,9% în comerțul cu amănuntul și 27% în comerțul cu ridicata, comerțul electronic a înregistrat în schimb un salt de 47,2%.
În special, în al doilea trimestru, când a raportat o creștere de 72,4%, vânzările online s-au dovedit a fi un canal cheie în toate regiunile, ajungând la 13% din vânzările în prima jumătate. Numai în al doilea trimestru, veniturile consolidate s-au ridicat la 2,17 miliarde de euro (-43,5%). În plus, în cele șase luni, rezultatul operațional curent al grupului a scăzut cu 57,7% la 952,4 milioane de euro, cu o marjă de 17,7%, în timp ce EBITDA (Indicatorul EBITDA este prescurtarea de la Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization, în traducere insemnand profitul inainte de dobanzi, impozite, depreciere si amortizare) a înregistrat o scădere de 40,4% la 1,67 miliarde cu o marjă de 31,1%. Profitul net a fost de 569,3 milioane EUR (-63,4%).
Printre casele de modă, Gucci a fost cea mai performantă casă a grupului, realizând vânzări de 3,07 miliarde de euro (-33,5%), urmată de Saint Laurent cu 681,1 milioane (-30%) și Bottega veneta cu 503,1 milioane (-8,4%). Celelalte mărci, inclusiv Balenciaga și Alexander McQueen, au raportat în schimb o scădere de 25% la 919,1 milioane de euro.
După un început de an excelent, rezultatele grupului au fost afectate de tendința diferită din perioada legată de pandemie, în special din cauza diferitelor faze ale comerțului cu amănuntul. În aprilie, de fapt, aproximativ 65% dintre buticuri au fost închise, cu redeschideri treptate în Europa și Japonia în mai și o recuperare lentă a Asiei-Pacific condusă de China continentală. În iunie, 15% din magazine erau încă închise, iar Statele Unite au început să fie țara cea mai afectată de pandemie. În plus, pe parcursul perioadei, fluxurile turistice au fost drastic reduse.
Momente dificile pentru Liviu Vârciu. Prezentatorul și iubita lui se află în vacanță, în Maldive, însă nu s-au putut bucura pe deplin de călătorie.
Mai degrabă, trebuie să construiești o garderobă sofisticată folosind alegeri strategice – apoi lasă-ți încrederea să strălucească prin ținuta ta.
Săptămâna Haute Couture de primăvară de la Paris a evidențiat nu doar ținutele de seară, ci și tendințele în materie de machiaj, care au putut fi văzute atât la modele, cât și la invitații din primul rând.
Construcția „Eastern Aviation City” va începe la începutul acestui an.
Brandul pe care Anastasia Soare l-a dezvoltat în America a împlinit 25 de ani. Drept urmare faimoasa româncă a dat o petrecere pe cinste unde au venit numai celebrități de prim rang.
Anastasia Soare este românca care a ridicat un imperiu schițând o sprânceană, dar nu orice sprânceană, ci sprânceana perfectă!
Iulia Vântur s-a mutat în India în urmă cu mai mulți ani, acolo unde trăiește o discretă poveste de dragoste alături de Salman Khan, cel mai în vogă actor al țării.
Unul dintre cele mai emblematice avioane din lume tocmai și-a primit propriul ceas.
Dirijabilele, care de secole au reflectat spiritul inventiv al unor vizionari precum Leonardo da Vinci și Jules Verne, se confruntă în prezent cu o renaștere. Deși nu vor concura niciodată cu avioanele cu reacție pentru călătorii pe distanțe lungi, dirijabilele oferă costuri de operare scăzute, cerințe reduse de infrastructură și o producție de carbon semnificativ mai mică.
Grupul francez de produse de lux Kering l-a numit pe Sabato De Sarno, designer de modă senior la Valentino, în funcţia de director de creaţie al mărcii sale de top Gucci, transmite Reuters.
Oana Roman a anunțat că s-a despărțit oficial de Marius Elisei. Cei doi nu mai locuiesc împreună și de ceva vreme nu mai formează un cuplu.
Tudor Chirilă le-a dezvăluit urmăritorilor săi o întâmplare care l-a surprins într-un mod cât se poate de neplăcut. Mai exact, Tudor Chirilă mergea pe stradă, atunci când un grup de patru elevi de liceu l-au oprit.
Ceasurile second - hand cresc rapid în popularitate. Atât de mult, de fapt, încât experții cred că mulți colecționari ar putea cumpăra în curând mai multe ceasuri vechi decât noi.
Lamborghini a avut un 2022 fantastic și nu dă semne de încetinire.
Președintele și directorul general al LVMH Bernard Arnault a remaniat conducerea imperiului său de bunuri de lux, sporind controlul familiei sale prin numirea fiicei sale, Delphine, la conducerea Christian Dior.
Lanvin Group a aterizat pe Wall Street. Divizia de modă a conglomeratului chinez Fosun International, care deține casele de modă Lanvin, Wolford, Sergio Rossi, Caruso și St. John, a strâns 150 de milioane de dolari (140,7 milioane de euro) prin listarea publică, atingând o evaluare de până la 1,31 miliarde de euro.
Bernard Arnault, magnatul francez care se află în spatele companiei de lux LVMH, l-a depăşit marţi pe proprietarul Twitter, Elon Musk, în clasamentul Bloomberg Billionaires Index, fiind pentru prima dată când afaceristul a ajuns în fruntea listei celor mai bogaţi oameni ai lumii, a raportat The Straits Times.
Cel mai dorit și copiat brand din industria ceasurilor, Rolex surprinde prin anunțarea propriului program „Certified Pre-Owned”. Fii garanția unui ceas de epocă autentic.