Veniturile au scăzut în prima jumătate a anului 2020 pentru Kering, care a asistat totuși la o creștere a canalului online. Dacă în prima jumătate a anului, gigantul luxului francez și-a văzut scăderea cifrei de afaceri cu 29,6% până la peste 5,37 miliarde de euro, după -16% din vânzările din primul trimestru și -44% în al doilea, și a înregistrat o scădere de 30,9% în comerțul cu amănuntul și 27% în comerțul cu ridicata, comerțul electronic a înregistrat în schimb un salt de 47,2%.
În special, în al doilea trimestru, când a raportat o creștere de 72,4%, vânzările online s-au dovedit a fi un canal cheie în toate regiunile, ajungând la 13% din vânzările în prima jumătate. Numai în al doilea trimestru, veniturile consolidate s-au ridicat la 2,17 miliarde de euro (-43,5%). În plus, în cele șase luni, rezultatul operațional curent al grupului a scăzut cu 57,7% la 952,4 milioane de euro, cu o marjă de 17,7%, în timp ce EBITDA (Indicatorul EBITDA este prescurtarea de la Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization, în traducere insemnand profitul inainte de dobanzi, impozite, depreciere si amortizare) a înregistrat o scădere de 40,4% la 1,67 miliarde cu o marjă de 31,1%. Profitul net a fost de 569,3 milioane EUR (-63,4%).
Printre casele de modă, Gucci a fost cea mai performantă casă a grupului, realizând vânzări de 3,07 miliarde de euro (-33,5%), urmată de Saint Laurent cu 681,1 milioane (-30%) și Bottega veneta cu 503,1 milioane (-8,4%). Celelalte mărci, inclusiv Balenciaga și Alexander McQueen, au raportat în schimb o scădere de 25% la 919,1 milioane de euro.
După un început de an excelent, rezultatele grupului au fost afectate de tendința diferită din perioada legată de pandemie, în special din cauza diferitelor faze ale comerțului cu amănuntul. În aprilie, de fapt, aproximativ 65% dintre buticuri au fost închise, cu redeschideri treptate în Europa și Japonia în mai și o recuperare lentă a Asiei-Pacific condusă de China continentală. În iunie, 15% din magazine erau încă închise, iar Statele Unite au început să fie țara cea mai afectată de pandemie. În plus, pe parcursul perioadei, fluxurile turistice au fost drastic reduse.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Fondatorul Amazon Jeff Bezos a revenit pe primul loc în clasamentul miliardarilor întocmit de Bloomberg, cu o avere estimată la 200 de miliarde de dolari
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.