Grupul Kering, proprietarul Gucci, se află pe un trend descendent

Kering a înregistrat scăderi ale veniturilor de până la -29% în șase luni, dar comerțul electronic a făcut un salt cu 47%. În ciuda scăderii veniturilor la 5,37 miliarde de euro din cauza pandemiei, online-ul a fost un canal cheie în toate regiunile, cu o creștere de 72% doar în al doilea trimestru. Gucci rămâne cel mai performant brand în ciuda scăderii de 33%, urmat de Saint Laurent și Bottega Veneta.

Veniturile au scăzut în prima jumătate a anului 2020 pentru Kering, care a asistat totuși la o creștere a canalului online. Dacă în prima jumătate a anului, gigantul luxului francez și-a văzut scăderea cifrei de afaceri cu 29,6% până la peste 5,37 miliarde de euro, după -16% din vânzările din primul trimestru și -44% în al doilea, și a înregistrat o scădere de 30,9% în comerțul cu amănuntul și 27% în comerțul cu ridicata, comerțul electronic a înregistrat în schimb un salt de 47,2%.

În special, în al doilea trimestru, când a raportat o creștere de 72,4%, vânzările online s-au dovedit a fi un canal cheie în toate regiunile, ajungând la 13% din vânzările în prima jumătate. Numai în al doilea trimestru, veniturile consolidate s-au ridicat la 2,17 miliarde de euro (-43,5%). În plus, în cele șase luni, rezultatul operațional curent al grupului a scăzut cu 57,7% la 952,4 milioane de euro, cu o marjă de 17,7%, în timp ce EBITDA (Indicatorul EBITDA este prescurtarea de la Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization, în traducere insemnand profitul inainte de dobanzi, impozite, depreciere si amortizare) a înregistrat o scădere de 40,4% la 1,67 miliarde cu o marjă de 31,1%. Profitul net a fost de 569,3 milioane EUR (-63,4%).

Printre casele de modă, Gucci a fost cea mai performantă casă a grupului, realizând vânzări de 3,07 miliarde de euro (-33,5%), urmată de Saint Laurent cu 681,1 milioane (-30%) și Bottega veneta cu 503,1 milioane (-8,4%). Celelalte mărci, inclusiv Balenciaga și Alexander McQueen, au raportat în schimb o scădere de 25% la 919,1 milioane de euro.

După un început de an excelent, rezultatele grupului au fost afectate de tendința diferită din perioada legată de pandemie, în special din cauza diferitelor faze ale comerțului cu amănuntul. În aprilie, de fapt, aproximativ 65% dintre buticuri au fost închise, cu redeschideri treptate în Europa și Japonia în mai și o recuperare lentă a Asiei-Pacific condusă de China continentală. În iunie, 15% din magazine erau încă închise, iar Statele Unite au început să fie țara cea mai afectată de pandemie. În plus, pe parcursul perioadei, fluxurile turistice au fost drastic reduse.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce este turismul de răzbunare - trendul mondial pe care românii l-au înțeles greșit

Turismul din răzbunare a început în luna mai, când s-au relaxat restricțiile. Ceea ce vedem zilele acestea pe litoralul românesc se poate traduce prin turism de răzbunare.

Cum avem grijă de extensiile din păr natural

Extensiile reprezintă un truc de frumusețe, care te ajută să ai un păr lung și bogat așa cum accesoriile sunt un truc vestimentar prin care poți să diversifici aspectul garderobei foarte ușor.

Bugatti Centodieci, hypercar super exclusiv. Doar 10 oameni sunt norocoși să-l aibă!

Cristiano Ronaldo a devenit unul dintre cei doar 10 norocoşi care vor deţine un Bugatti Centodieci, hypercar super exclusiv, lansat în cinstea celor 110 ani de existenţă a mărcii.

Amazon a înregistrat profit dublu pe perioada pandemiei

Amazon a realizat un profit de 5,2 miliarde de dolari, în trimestrul al doilea, cel mai mare din istoria companiei.

Louis Vuitton și-a prezentat noua colecție pentru bărbați în Shanghai

Prezentarea colecției de bărbați Louis Vuitton pentru primăvara/vară 2021 de Virgil Abloh a fost concepută ca o adevărată croazieră.

Acest superiaht de 39 mil. $ se vinde la pachet cu un Bugatti

De multe ori, companiile încearcă să atragă clienții cu oferte atractive, dar un studio de proiectare face un pas mai în față, oferind clienților și un Bugatti la achiziția următorului lor iaht.

Gigantul BMW, pierderi pentru prima oară în 11 ani

Pierderi la BMW în al doilea trimestru din 2020 conform bilanțului publicat pe primul semestru al lui 2020. Este pentru prima oară în ultimii 11 ani când BMW intră în zona roșie a pierderilor.

Condiţiile de intrare în Cipru, revizuite

Autorităţile cipriote au revizuit condiţiile de intrare în Cipru, în contextul evoluţiei pandemiei de COVID-19, precizează Ministerul Afacerilor Externe (MAE).

Burberry deschide primul social retail store în Shenzen

Cunoscutul brand de modă Burberry a inaugurat în China, la Shenzen, primul social retail store, un nou concept în care online-ul și offline-ul se contopesc într-o manieră unică, oferind vizitatorilor o experiență digitală profundă.

Colecția Roberto Cavalli Resort 2021 ne surprinde cu haine mai casual

Designerul italian și-a prezentat colecția Resort 2021 și a surprins cu haine mai casual și purtabile. Denimul este combinat cu cămăși cu imprimeuri emblematice ale etichetelor.

Secretele unui ten radiant, împărtășite de cosmeticiana Aliciei Keys

Nichola Joss este cosmeticiana responsabilă pentru tenul radiant al lui Jennifer Lopez, Alicia Keys sau Meghan Markle. Regula sa de bază în obținerea unui ten perfect este masajul facial, realizat cu mișcări ferme pe zone cheie ale feței.

Noua tendință în turismul din Italia

O tendință asociată pandemiei se constată în turism. Hotelurile din Italia, mai ales cele cu pretenții, sunt tot mai interesate să-și vândă direct camerele, ocolind site-urile de profil ori agențiile turistice.

Gigantul BMW, pierderi pentru prima oară în 11 ani

Pierderi la BMW în al doilea trimestru din 2020 conform bilanțului publicat pe primul semestru al lui 2020. Este pentru prima oară în ultimii 11 ani când BMW intră în zona roșie a pierderilor.

hourglass_full 2 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Pandemia a accelerat dezvoltarea digitală a lumii cu cel puțin 2 ani

Patru dintre cele mai mari companii de tehnologie din SUA au prezentat rezultate surprinzătoare în Q2 2020, pe fondul unei încetiniri a economiei globale și a impactului financiar major resimțit de mare parte din clienții și partenerii de afaceri.

hourglass_full 3 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Vânzările de aur s-au triplat. Profilul cumpărătorului de aur

Aurul sparge record după record, în condițiile în care incertitudinile privind revenirea economiei mondiale din criza provocată de pandemie alimentează cererea pentru active considerate sigure.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Aceste companii își lasă angajații să lucreze de acasă până în 2021 - sau pentru totdeauna

Pe măsură ce coronavirusul continuă să se răspândească în Statele Unite, companiile își revizuiesc planurile de organizare.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Cea mai puternică economie din Europa se scufundă din cauza pandemiei

Pe fondul crizei coronavirusului, economia Germaniei s-a redus cu peste 10% în trimestrul doi din 2020, după o scădere de 2,2% în precedentele trei luni. Este mai sever declin înregistrat vreodată, determinat de colapsul cheltuielilor gospodăriilor, investiţiilor companiilor şi exporturilor din cauza pandemiei de coronavirus (COVID-19), anulând practic 10 ani de creștere.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Jeff Bezos, Mark Zuckerberg şi Elon Musk au făcut anul acesta aproape jumătate din PIB-ul României

Cei trei care au speriat Vestul, s-ar putea spune despre Jeff Bezos, Mark Zuckerberg şi Elon Musk, care au strâns și anul acesta o avere. Nu mai puțin de 115 miliarde de dolari, adică aproape din PIB-ul țării noastre.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC