Gigantul francez, care deţine brandurile Louis Vuitton, Hennessy şi Dior, va plăti cu 425 de milioane mai puţin pentru achiziţia producătorului american de bijuterii Tiffany, după ce companiile au decis să încheie tranzacţia din cauza daunelor generate de coronavirus asupra sectorului obiectelor de lux, conform CNBC.
Preţul noii achiziţii ajung în prezent la 131,5 dolari per acţiune, de la 135 de dolari la începutul acordului, totalul atingând astfel la 15,8 miliarde de dolari. Afacerea se va finaliza la începutul lui 2021.
LVMH a declarat lunile trecute că acordul semnat în noiembrie 2019 implică un termen limită ce expiră pe 20 noiembrie 2020, însă Tiffany a solicitat extinderea termenului până pe 31 decembrie, iar ministrul francez de externe a sugerat data de 6 ianuarie 2021, având în vedere taxele impuse de Statele Unite asupra bunurilor din Franţa.
Ulterior, lanţul de bijuterii a intentat un proces în statul american Delaware în ideea de a forţa încheierea acordului, declarând că cerinţele guvernului francez nu au niciun fundament legal. Vânzările înregistrate de magazinele Tiffany au scăzut cu 44% pe fondul restricţiilor impuse în timpul pandemiei, fapt ce a generat tot mai mult dubii vis-a-vis de acordul cu LVMH.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.