Gigantul francez, care deţine brandurile Louis Vuitton, Hennessy şi Dior, va plăti cu 425 de milioane mai puţin pentru achiziţia producătorului american de bijuterii Tiffany, după ce companiile au decis să încheie tranzacţia din cauza daunelor generate de coronavirus asupra sectorului obiectelor de lux, conform CNBC.
Preţul noii achiziţii ajung în prezent la 131,5 dolari per acţiune, de la 135 de dolari la începutul acordului, totalul atingând astfel la 15,8 miliarde de dolari. Afacerea se va finaliza la începutul lui 2021.
LVMH a declarat lunile trecute că acordul semnat în noiembrie 2019 implică un termen limită ce expiră pe 20 noiembrie 2020, însă Tiffany a solicitat extinderea termenului până pe 31 decembrie, iar ministrul francez de externe a sugerat data de 6 ianuarie 2021, având în vedere taxele impuse de Statele Unite asupra bunurilor din Franţa.
Ulterior, lanţul de bijuterii a intentat un proces în statul american Delaware în ideea de a forţa încheierea acordului, declarând că cerinţele guvernului francez nu au niciun fundament legal. Vânzările înregistrate de magazinele Tiffany au scăzut cu 44% pe fondul restricţiilor impuse în timpul pandemiei, fapt ce a generat tot mai mult dubii vis-a-vis de acordul cu LVMH.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Lumea modei a fost zguduită de un anunț important: Glenn Martens, designerul belgian cu o viziune avangardă și modernă, a fost numit director artistic al Maison Margiela.
Melania Trump s-a întors la Casa Albă odată cu învestirea în funcție a soțului ei. Prima Doamnă a SUA a bifat deja câteva apariții memorabile, iar în urmă cu câteva zile a fost făcut public și portretul oficial al soției lui Donald Trump.
Fondatorul Amazon Jeff Bezos a revenit pe primul loc în clasamentul miliardarilor întocmit de Bloomberg, cu o avere estimată la 200 de miliarde de dolari
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.