Forever 21 a anunțat oficial duminică intrarea în procedură de faliment, potrivit legilor din statul american California.
Vicepreședintele executiv al companiei Forver 21, Linda Chang, a declarat pentru New York Times că retailerul își va vinde 350 de magazinele din 40 de țări. Câteva sute de locații vor fi păstrate în SUA, la fel ca și magazinul online, relatează Business Insider. Anterior, compania a angajat o echipă de consultanți pentru rezolvarea problemelor financiare. Măsurile au fost anunțate printr-o scrisoare făcută publică duminică. Piețele unde vor fi cesionate operațiunile sunt situate în Europa, inclusiv în România, și Asia, urmând ca magazinele să funcționeze în continuare în SUA, Mexic și America Latină. Planurile companiei mai includ închiderea a 178 de magazine în Statele Unite.
Potrivit directorului executiv Linda Chang, compania a fost nevoită să facă față provocărilor de pe piața retailerilor de îmbrăcăminte, inclusiv expansiunea comerțului online. „Vânzările la mall au scăzut, comerțul mutându-se în online” a spus Linda Chang. Forever 21 deține în prezent peste 800 de magazine în SUA, Europa, Asia și America Latină, iar vânzările sunt estimate la aproximativ 3 miliarde de dolari anual, întrucât compania nu și-a făcut publice datele financiare. Semne ale dificultăților cu care se confruntă au apărut în ultimii ani, o dată cu închiderea unor magazine din Londra și China. „Intrarea în procedură de faliment va permite companiei să elimine magazinele neprofitabile și să recapitalizeze afacerea” au declarat surse apropiate retailerului pentru Bloomberg.
Forever 21 a fost înființată în 1984 și a cunoscut succesul în anii 90, produsele fiind foarte populare mai ales printre adolescente și tinere, și datorită prețurilor scăzute.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.