Mașina a debutat la Monterey Car Week din California! Flying Spur Mulliner vine cu exclusive și opțiuni de personalizare create de brațul de caroserie Mulliner al producătorului auto britanic de lux. Începând cu exteriorul, partea din față este dominată de o grilă frontală unică, care are un model dublu cu diamante. Ornamentul capotei Bentley Flying B este iluminat electronic.
Bentley Flying Spur Mulliner rulează pe roți de 22 inch exclusiv pentru versiunea pilot. Roțile au un finisaj lustruit, cu accente gri și capace de autonivelare a roților în centru, care sunt întotdeauna orientate vertical, indiferent de poziția roților. Pentru a-l deosebi de restul gamei, gama-topper primește badge Mulliner pe orificiile de protecție, în timp ce capacele oglinzii sunt finisate în argint satinat. Atingeri speciale suplimentare includ capacele de combustibil și ulei.
La interior, Flying Spur Mulliner are scaune din piele matlasată cu model diamant, la tapițerie lucrându-se 18 luni. Bentley susține că fiecare scaun are 712 ochiuri individuale. Cumpărătorii pot alege dintre opt combinații diferite de culori în trei tonuri pentru cabină. Consola centrală are un finisaj unic cu diamante, exclusiv pentru finisajul Mulliner. În plus, interiorul primește covorașe specifice podelei Mulliner și grilaje de ușă iluminate. Bentley a dezvoltat o grafică specifică Mulliner pentru clusterul digital. Flying Spur Mulliner este, de asemenea, echipat cu mese pliabile acționate electric care se autonivelează și funcționează cu ajutorul unui buton.
Flying Spur Mulliner vine cu oricare dintre cele trei opțiuni de motor disponibile pentru variantele obișnuite de Flying Spur: 4.0 litri twin-turbo V8, 6.0 litri twin-turbo W12 sau hibridul V6. Prețul încă nu a fost anunțat de Bentley.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.