Factorul critic pentru succesul mărcilor de lux în 2021

Pentru brandurile de lux, a fi prietenos și a oferi servicii excelente nu mai este suficient. Astăzi, ele trebuie să-și transforme experiențele de servicii în avantaje competitive.

Anul acesta are potențial pentru mărcile de lux, deoarece majoritatea experților se așteaptă ca piața să revină pe creștere în a doua jumătate a anului. Dar, din păcate, multe mărci nu vor participa la această redresare a pieței.

Există două motive principale. În primul rând, așteptările clienților după o recesiune sunt mult mai mari decât atunci când o piață este într-o creștere constantă. La urma urmei, unul dintre rolurile principale ale luxului este să funcționeze ca un tratament suprem. Deci, brandurile vor trebui să ofere experiențe superioare pentru a se conecta cu clienții mai bine decât concurenții lor. În al doilea rând, datele demografice de lux se schimbă rapid, iar clienții mai tineri și puternic împuterniciți sunt mult mai atenți decât erau în generațiile anterioare.

Luxul nu mai înseamnă servicii. Doar să fii prietenos și să oferi servicii excelente, proactive, nu mai este suficient. Brandurile de lux trebuie să-și transforme experiențele de servicii în avantaje competitive.

Acest lucru poate fi o provocare. Luați ca exemplu regiunea din Asia de Sud-Est și multe țări europene. În ultimul deceniu, multe mărci de lux din Franța, Italia, Malaezia, Singapore sau Thailanda au profitat de clienții chinezi. Pentru multe mărci din întreaga lume, clienții chinezi au fost principalii lor factori de venituri în afara Chinei continentale. Drept urmare, magazinele au ajuns să-și neglijeze bazele de clienți locali, care acum s-au defectat în timpul restricțiilor de călătorie impuse de pandemie. Acum, în multe cazuri, mărcile trebuie să revizuiască complet abordările lor regionale și locale de vânzare.

Aceasta implică direcționarea și conectarea cu clienții locali. Dar înseamnă și furnizarea unei experiențe de vânzare care ia în considerare diferite puncte de acces ale mărcii. Este destul de diferit să vinzi lux unui client care știe deja ce își dorește decât să vinzi unui client care are nevoie de îndrumări semnificative. Magazinul trebuie să treacă de la o abordare tranzacțională de vânzări la o abordare relațională.

De asemenea, este esențial ca personalul să aibă cunoștințe despre lux și să cunoască povestea marcii. Când mărcile nu își spun povestea, nu creează valoare. În loc să construiască o relație , acestea devin concentrate tranzacțional și pierd o oportunitate de a servi un client în timp.

Pentru a construi o relație continuă cu clienții în lux necesită experiențe de servicii cât mai personalizate. Aceasta include o înțelegere profundă a stilului de viață, preferințelor și chiar disponibilității unui consumator. Este posibil ca unii clienți să nu dorească să intre într-un magazin sau nu au timp. Mărcile trebuie să dezvolte soluții pentru a se asigura că sunt îndeplinite diferite preferințe. Aceasta necesită o strategie riguroasă de experiență a clienților și o pregătire meticuloasă în vânzări.

Cele mai de succes mărci din 2021 vor fi cele care pot crea valoare extremă pentru clienții lor, care depășește cu mult vânzarea produselor dorite. Pentru a crea în mod repetat momente memorabile, este nevoie de o concentrare radicală asupra clientului.

Ar trebui să fie „despre ei și nu despre noi”. Nevoile clienților ar trebui să fie în centrul tuturor acestor mărci. Abia atunci pot crea un avantaj competitiv durabil față de alte mărci de lux. Anul viitor va fi unul dintre cele mai critice pentru brandurile de lux, iar centrarea pe client va fi un factor cheie al succesului.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC