Anul acesta are potențial pentru mărcile de lux, deoarece majoritatea experților se așteaptă ca piața să revină pe creștere în a doua jumătate a anului. Dar, din păcate, multe mărci nu vor participa la această redresare a pieței.
Există două motive principale. În primul rând, așteptările clienților după o recesiune sunt mult mai mari decât atunci când o piață este într-o creștere constantă. La urma urmei, unul dintre rolurile principale ale luxului este să funcționeze ca un tratament suprem. Deci, brandurile vor trebui să ofere experiențe superioare pentru a se conecta cu clienții mai bine decât concurenții lor. În al doilea rând, datele demografice de lux se schimbă rapid, iar clienții mai tineri și puternic împuterniciți sunt mult mai atenți decât erau în generațiile anterioare.
Luxul nu mai înseamnă servicii. Doar să fii prietenos și să oferi servicii excelente, proactive, nu mai este suficient. Brandurile de lux trebuie să-și transforme experiențele de servicii în avantaje competitive.
Acest lucru poate fi o provocare. Luați ca exemplu regiunea din Asia de Sud-Est și multe țări europene. În ultimul deceniu, multe mărci de lux din Franța, Italia, Malaezia, Singapore sau Thailanda au profitat de clienții chinezi. Pentru multe mărci din întreaga lume, clienții chinezi au fost principalii lor factori de venituri în afara Chinei continentale. Drept urmare, magazinele au ajuns să-și neglijeze bazele de clienți locali, care acum s-au defectat în timpul restricțiilor de călătorie impuse de pandemie. Acum, în multe cazuri, mărcile trebuie să revizuiască complet abordările lor regionale și locale de vânzare.
Aceasta implică direcționarea și conectarea cu clienții locali. Dar înseamnă și furnizarea unei experiențe de vânzare care ia în considerare diferite puncte de acces ale mărcii. Este destul de diferit să vinzi lux unui client care știe deja ce își dorește decât să vinzi unui client care are nevoie de îndrumări semnificative. Magazinul trebuie să treacă de la o abordare tranzacțională de vânzări la o abordare relațională.
De asemenea, este esențial ca personalul să aibă cunoștințe despre lux și să cunoască povestea marcii. Când mărcile nu își spun povestea, nu creează valoare. În loc să construiască o relație , acestea devin concentrate tranzacțional și pierd o oportunitate de a servi un client în timp.
Pentru a construi o relație continuă cu clienții în lux necesită experiențe de servicii cât mai personalizate. Aceasta include o înțelegere profundă a stilului de viață, preferințelor și chiar disponibilității unui consumator. Este posibil ca unii clienți să nu dorească să intre într-un magazin sau nu au timp. Mărcile trebuie să dezvolte soluții pentru a se asigura că sunt îndeplinite diferite preferințe. Aceasta necesită o strategie riguroasă de experiență a clienților și o pregătire meticuloasă în vânzări.
Cele mai de succes mărci din 2021 vor fi cele care pot crea valoare extremă pentru clienții lor, care depășește cu mult vânzarea produselor dorite. Pentru a crea în mod repetat momente memorabile, este nevoie de o concentrare radicală asupra clientului.
Ar trebui să fie „despre ei și nu despre noi”. Nevoile clienților ar trebui să fie în centrul tuturor acestor mărci. Abia atunci pot crea un avantaj competitiv durabil față de alte mărci de lux. Anul viitor va fi unul dintre cele mai critice pentru brandurile de lux, iar centrarea pe client va fi un factor cheie al succesului.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.