Fabrica Toscana a mărcii Valentino a fost înghițită de flăcări la începutul acestei luni. Efectele incendiului au fost devastatoare: 90% din fabrică a ars, inclusiv 38.000 de perechi de pantofi deja produși. 160 de muncitori realizau zilnic 1.300 de pantofi. Se consideră că pierderea devastatoare de echipamente, bunuri și produse se ridică la câteva milioane de euro.
„Sunt emoționat de solidaritatea care s-a format în cadrul companiei noastre și nu numai, ca o consecință imediată după incendiul devastator care a distrus una dintre excelențele noastre de producție”, a declarat Jacopo Venturini, CEO Valentino. „Rapiditatea cu care am reușit să dezvoltăm un plan de acțiune eficient este o consecință evidentă a dragostei pe care angajații Valentino o hrănesc pentru compania noastră. Ambiția noastră este să revenim la producerea și fabricarea mai mult sau mai puțin în același ritm pe care l-am susținut înainte de incident, începând cu luna viitoare. Acest obiectiv a devenit posibil datorită diverselor inițiative care, implementate împreună, ne vor permite să producem în mod regulat o bună parte din comenzile sezoniere.”
Potrivit Footwear News, Valentino va relua producția în mai la alte fabrici. Prada, care operează o unitate în aceeași zonă, și-a pus la dispoziție unitățile. „Aș dori, de asemenea, să mulțumesc din suflet lui Patrizio Bertelli, CEO Prada, care ne-a contactat imediat pentru a-și exprima solidaritatea și punând la dispoziție una dintre fabricile sale situate la câțiva kilometri distanță de locul de producție”, a spus Venturini.
Venturini a declarat că obiectivul companiei este de a „proteja și spori valoarea oamenilor în primul rând. Suntem ușurați că știm că nimeni nu a fost rănit.” Venturini a mai declarat că Valentino se concentrează pe gestionarea situației „în cel mai bun mod posibil, de asemenea, pentru a reprograma activitățile de producție ale șantierului de producție pentru a minimiza impactul social și economic”.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.