Sondajul a fost realizat în șapte țări europene care acoperă diferite regiuni ale continentului - Germania, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia si Spania - și analizează patru categorii de cheltuieli, și anume cadouri, alimente, activități de socializare și călătorii. Dintre țările analizate, britanicii intenționează să cheltuiască cea mai mare sumă (639 de euro), în timp ce olandezii, cea mai mică sumă (341 de euro).
Europenii nu numai că și-au planificat cu atenție bugetul, dar 88% dintre ei au și decis deja ce cadouri să cumpere, subliniază studiul. Cele mai multe cumpărături de sărbători se fac în noiembrie sau în prima jumătate a lunii decembrie, menționează raportul, iar cea mai mare parte a bugetului de sărbători va fi cheltuită pe cadouri (43%), apoi pe alimente (29%), călătorii (17%) și activități de socializare (11%).
„Cresterea sumelor alocate pentru cheltuielile de sarbatori este explicata de situatia incurajatoare a economiei, resimtita la nivelul gospodariilor europene. Mai mult de jumatate dintre respondentii studiului (53%) considera ca in 2020 evolutia economiei va fi pozitiva sau neutra, iar 67% dintre ei spun ca anul acesta au o suma egala sau mai mare disponibila pentru cumparaturile de sezon . Promotiile - inclusiv campaniile de Black Friday - influenteaza, de asemenea, decizia de a cheltui mai mult, dupa cum indica 35% dintre respondent”, a declarat Oana BUHAESCU, Director de Audit, Deloitte Romania, si lider al industriei de retail.
Mai mult, studiul relevă faptul că, în ciuda înregistrării unei creșteri a cheltuielilor în mediul online, magazinele fizice încă joacă un rol important în această perioadă a anului. Din suma totală de 461 de euro, europenii vor cheltui 310 euro în magazine fizice, ceea ce reprezintă mai mult de două treimi (67%) din bugetul estimat de sărbători. Offline-ul este foarte important în trei din cele patru categorii de cheltuieli analizate - alimente și bauturi (89%), activități de socializare (76%) și cadouri (55%). Pe de altă parte, sumele cheltuite online în Europa vor fi cu 4,9% mai mari în acest an comparativ cu 2018.
Studiul Deloitte „2019 Holiday Shopping Trends” este efectuat pe baza datelor obținute în urma aplicării unui chestionar pe un eșantion de peste 6.100 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Informațiile au fost colectate în perioada 16 septembrie-11 octombrie 2019.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.