J Strongwater îi onorează pe Elton John, The Beatles și The Rolling Stones cu o colecție de cutii de lux cu design înalt, numită Rock Boxes. Cutiile J Strongwater Rock sunt atemporale, având placare cu aur de 14k și peste 1.000 de „Rocks”, un semn către cristalele Swarovski fixate manual. Această linie inaugurală este realizată în America și prețurile pentru fiecare piesă pornesc de la 8.900 de dolari.
Yellow Sub Rock Box aduce un omagiu legendarei piese „Yellow Submarine” a lui Beatles, surprinzând opera de artă jucăușă și caleidoscopică cu cristale Swarovski strălucitoare. Submarinul galben rămâne una dintre cele mai emblematice imagini artistice ale Beatles. Această piesă de declarație uimitoare surprinde minunea de durată și muzica magică a grupului care transcende starul.
Elton John este cel mai de succes cântăreț/compozitor al generației sale. Pentru a onora legenda muzicii, cutia Elton Rock în formă de pian este setată cu peste șase mii de cristale Swarovski individuale. Designul complex realizat captează flerul cascăi și ochelarilor strălucitori ai lui John. Uimitorul pian roșu aduce un omagiu reședinței sale emblematice din Las Vegas.
The Rolling Stones este cea mai longevivă trupă rock din istorie, rămânând populară de peste 60 de ani. Pentru a onora acești muzicieni uimitori, Rolling Stones Rock Box prezintă logo-ul izbitor Tongue. Mii de cristale Swarovski în roșu vișiniu, cu Union Jack pe spatele cutiei, celebrând rădăcinile britanice ale Stones. Piesa vibrantă și colorată combină simbolismul pop jucăuș cu măiestria expertă pentru a crea o piesă de moștenire modernă de lux, care va fi cu siguranță prețuită în anii următori.
J Strongwater plănuiește să lanseze alte colecții Rock Box sezonier, următoarea apariție la începutul lui 2023, care va aduce un omagiu unora dintre cele mai emblematice mărci din istoria culturii pop.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.