Emisiile de carbon din China au scăzut cu cel puțin 100 de milioane de tone metrice în ultimele două săptămâni, potrivit unui studiu publicat miercuri de Centrul de Cercetări pentru Energie și Aer Curat (CREA) din Finlanda. Adică aproape 6% din emisiile globale din aceeași perioadă a anului trecut.Asta ca urmare a restricțiilor de trafic și a limitării activității fabricilor.
Răspândirea rapidă a noului coronavirus - care a ucis peste 2.200 și a infectat mai mult de 74.000 de persoane în China - a dus la o scădere a cererii de cărbune și petrol, ceea ce a dus la o scădere a emisiilor. În ultimele două săptămâni, generarea zilnică a energiei electrice la centralele de cărbune a fost la un nivel minim de patru ani, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce producția de oțel a scăzut până la un nivel minim de cinci ani, au descoperit cercetătorii.
China este cel mai mare importator și consumator de petrol din lume, însă capacitatea de producție a rafinăriilor din provincia Shandong - centrul petrolier al țării - a ajuns la cel mai scăzut nivel din toamna anului 2015.
„Măsurile pentru controlul răspândirii coronavirusului au dus la reduceri de la 15% la 40% la nivelul producției în sectoarele industriale cheie”, se arată în raport. „Emisiile de CO2 s-au redus cu cel puțin un sfert în ultimele două săptămâni. Dar ecologiștii au avertizat că acest fenomen este, totuși, temporar. „După ce epidemia de coronavirus va fi controlată este posibil să observăm un fenomen de retorsiune”- fabrici care vor mări producția pentru a compensa pierderile din această perioadă”, a declarat Li Shuo, purtătorul de cuvânt al Greenpeace China.
Activitatea economică din China se reia de obicei după vacanța de Anul Nou, care a început pe 25 ianuarie. Dar prelungirea vacanței cu ocazia Festivalului Primăverii și restricțiile impuse în mai multe orașe din China ca urmare a răspândirii virusului ucigaș sunt câteva dintre motivele pentru care emisiile de dioxid de carbon au scăzut dramatic, multe fabrici fiind închise sau activitatea lor fiind redusă considerabil.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.