Casa are cinci dormitoare și a fost construită într-un oraș retras din New Jersey, lângă New York. Kate Rumson, administrează contul The Houses of Instagram, o colecție cu fotografii cu case frumoase și design interior special. Când tânăra de 35 de ani a decis să-și construiască o casă nouă anul trecut, a decis să le solicite fanilor să o ajute - lăsându-i să decidă lucruri precum tipul de țiglă de pe acoperiș, sau materialele folosite pentru părțile structurale majore. Ea speră să finalizeze construcția casei peste cel mult 18 luni.
În postările de pe Instagram, ea le cere fanilor să voteze diferite opțiuni (de exemplu, dacă chiuveta de bucătărie ar trebui să fie în centrul încăperii sau sub fereastră). Oricare dintre aceste opțiuni obține cele mai multe voturi, Rumson o va pune în aplicare. În ultimul an și jumătate, ea a postat despre fiecare pas al construcției pe pagina personală de Instagram, de la planificare până la săpăturile pentru fundație.
Fanii săi au luat deja decizii majore în locul ei, cum ar fi decizia că proprietatea ar trebui să aibă un garaj cu trei mașini în locul unui garaj cu două mașini, ceea ce a dus la o reproiectare a întregii case.
Ca influenser, Rumson câștigă bani lucrând pe termen lung cu mărci care doresc să ajungă la audiența sa iar cea mai mare parte din fondurile ei provin de la promovarea pe care o face brandurilor și companiilor care se ocupă de reamenajarea caselor și care caută să se adreseze unui public mediu, mai ieftin decât ar face-o prin reclamele din reviste sau TV.
Pentru acest proiect al casei, Rumson are parteneriate cu o listă mare de mărci importante care vor furniza podelele, dulapurile, aparatura electrocasnică și multe altele. Rumson spune că aproximativ 25% din materialele pentru noua casă provin de la mărci cu care este parteneră. Rumson speră să creeze un ghid pas cu pas pentru construirea unei case care să funcționeze ca resursă pentru oricine dorește să-și construiască o casă.
Experții spun că „influencerii care se ocupă de amenajarea caselor” se bazează pe o implicare mai mare a fanilor lor decât alte categorii de personalități din rețelele sociale, posibil datorită naturii vizuale a postărilor lor.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.