Moda înaltă va strânge mâna cu luxul, în timp ce marca italiană face echipă cu dezvoltatorul imobiliar saudit Dar Global pentru debutul lor imobiliar. Ziad El Chaar, CEO al Dar Global, a declarat: „Suntem încântați să-l aducem pe renumitul ambasador al mărcii Made in Italy, Dolce & Gabbana, în lumea imobiliară și a ospitalității. Parteneriatul nostru reprezintă o interpretare unică a spiritului italian al mărcii și ne consolidează angajamentul de a oferi clienților noștri experiențe de viață excepționale și oportunități de investiții. Suntem încrezători că acest parteneriat va fi un mare succes și așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu Dolce & Gabbana pentru a le aduce viziunea la viață.”
În timp ce Dolce & Gabbana este sinonim cu stil și modă, Dar Global este un gigant imobiliar cel mai bine cunoscut pentru proiectele sale din Emiratele Arabe Unite, Qatar, Oman, Bosnia, Marea Britanie și Spania. Unele dintre proiectele notabile ale Dar Global includ Urban Oasis Tower în colaborare cu Missoni, Da Vinci Tower cu interioare de Pagani, reședințe Les Vagues de Elie Saab și W Residences Dubai – Downtown.
Deocamdată, detaliile proiectului sunt rare, fără claritate cu privire la data finalizării. Recent, mărcile de modă au îmbrățișat tendința de a intra și în imobiliare. Giorgio Armani a făcut-o (Armani urmează să deschidă un hotel ultra-lux în Diriyah, Arabia Saudită), la fel și Bulgari. Chiar și ceasornicarii de lux Jacob & Co construiesc cel mai înalt turn rezidențial de 100 de etaje din lume în inima Dubaiului.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.