Considerată ca fiind cea mai înaltă structură rezidențială din lume, cele două mărci Bingghatti și Jacob & Co se unesc, îmbinându-și forțele și invenția. Minunea arhitecturală își va găsi reședința permanentă în inima celui mai eminent cartier financiar din Dubai, Business Bay.
Limbajul de design și stilul recunoscut instantaneu al mărcii de bijuterii Jacob & Co conferă suflet acestei capodopere a clădirii. Pe de altă parte, principalul dezvoltator din Dubai, Binghatti, îl transformă într-o realitate tangibilă și încântătoare. Turnul este numit pe bună dreptate un hiperturn cu reședințe care vor atinge cerul și vor ridica ștacheta la un nivel fără precedent.
Burj Binghatti Jacob & Co Residences va include facilități de lux, cum ar fi o piscină infinită cu vedere la Dubai, un spa de lux, o sală de sport și servicii de top, cum ar fi o echipă de concierge dedicată, care oferă servicii à la carte, cum ar fi îngrijire, gardă de corp, șofer și bucătar privat.
„Marcăm parteneriatul semnificativ dintre două mărci similare, ambele într-o căutare constantă a eleganței absolute. Ambele mărci se nasc din dorința pură de a realiza ceea ce depășește granițele. Ceea ce a făcut Bingghatti în domeniul imobiliar, prin crearea unui brand printr-o filozofie de design și o identitate arhitecturală distinctă, este foarte asemănător cu ceea ce a făcut Jacob & Co în lumea bijuteriilor și a ceasului”, a declarat Muhammad Binghatti, CEO și Director de Arhitectură al companiei Binghatti.
Burj Bingghatti Jacob & Co Residences este inspirat de pietrele prețioase tăiate în baghetă imortalizate de Jacob & Co. Reședințele de bază, The Sapphire Suite Collection esunt formate din unități rezidențiale cu două dormitoare, iar Emerald Suite Collection încorporează unități cu trei dormitoare.
„Inspirate din colecțiile noastre de ceasuri, aceste penthouse-uri vor fi formate din trei tipuri, fiecare numit după ceasurile noastre emblematice Jacob & Co Fleurs De Jardin, Astronomia și Billionaire. Designul interior al colecției penthouse va fi direct inspirat de estetica lor unică. După cum sugerează și numele, Billionaire Penthouse este bijuteria hiperturnului din coroană.” a declarat Jacob Arabo, președinte și director de creație al Jacob & Co.
Cea mai nouă bijuterie a Dubaiului, Burj Binghatti Jacob & Co Residences, va fi dezvăluită pe 16 noiembrie 2022, la Coca-Cola Arena, Dubai.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.