Dolce & Gabbana aduce flerul sicilian la Shanghai cu primul DG Caffè din lume

Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.

Primul DG Caffè din lume din Shanghai, parte a strategiei de expansiune chineză a casei de lux italiene, este o dovadă. La prima vedere, este o explozie de nuanțe, un caleidoscop care te atrage. Dar ceea ce te face să rămâi nu este doar etosul designului, ci și artele culinare tradiționale italiene. 

Locația este plină cu doze ample din emblematicul motiv Carretto Siciliano, folosit în mod liber pentru a crea o atmosferă mediteraneană unică în cartierul central din Jing'an. Cu fiecare culoare din spectru încorporată, spațiul de 200 de metri pătrați este o odă pentru Sicilia, insula preferată a lui Domenico Dolce și Stefano Gabbana.

Pereții și mediul DG Caffè reflectă aceleași motive găsite pe farfuriile amenajate pentru mesele formale și ceaiurile casual de după-amiază. Chiar și ofertele culinare prezintă simbolurile iconice ale Dolce & Gabbana, cu prăjituri în formă de lămâi și trandafiri sicilieni și tiramisu servit în vase Moka împodobite cu modele Carretto Siciliano.

Pentru gastronomia axată pe mâncare, există delicii precum tomate-mozzarella, mezeluri fine și paste pesto, datorită parteneriatelor dintre Dolce & Gabbana și câteva mărci agroalimentare italiene. Cafeneaua servește și ca spațiu de vânzare cu amănuntul, oferind articole precum aparatele de cafea Bialetti, paste Di Martino, vinuri Donnafugata și Panettone by Fiasconaro.

„Este o onoare să deschidem primul D&G Café din lume în Shanghai. Așteptăm cu nerăbdare să ne întărim prezența pe piața [chineză], folosind tradițiile în evoluție ale bucătăriei italiene pentru a prezenta arta meșteșugului italian și pentru a transmite dorința Dolce & Gabbana de bunăstare ca stil de viață”, a declarat Alfonso Dolce, CEO Dolce. & Gabbana.

Deși aceasta este prima cafenea Dolce și Gabbana, alte mărci de lux au înființat și cafenele în China, îmbinând moda de lux cu experiențe culinare rafinate, cum ar fi The Hall de la Louis Vuitton, Maison Margiela Café din Chengdu și Dior Café din Shanghai.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Românca Andreea Diaconu a defilat la Victoria’s Secret Fashion Show 2024

Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.

Giorgio Armani a anunțat când se pensionează. Designerul are 90 de ani

Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.

Bottega Veneta lansează o colecție de parfumuri de lux, inspirate de Veneția

Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.

Dolce & Gabbana aduce flerul sicilian la Shanghai cu primul DG Caffè din lume

Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.

Nespresso și Jean Imbert dezvăluie cea mai dorită colaborare festivă

Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.

Ferrari lansează a doua colecție de boxe cu Bang & Olufsen

Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.

Căsnicia lui Kanye West cu Bianca Censori, pe „butuci”

Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.

Hedi Slimane părăsește Celine. Cine este noul director creativ al casei de modă

După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.

Andreea Bostănică și-a cumpărat vilă de lux în Pipera, la doar 20 de ani

Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.

Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

Christian Louboutin își prezintă noua colecție cu un spectacol de balet acvatic

Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.

Beyoncé, vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s

Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.

Ferrari lansează a doua colecție de boxe cu Bang & Olufsen

Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cult Gaia lansează prima colecție de parfumuri

Cult Gaia, casa de modă renumită pentru creațiile sale unice, și-a făcut oficial debutul în industria frumuseții prin lansarea primei sale linii de parfumuri.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Jay-Z deține primul hyperwatch Bugatti Tourbillon din lume

Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost descoperit în Botswana

Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Mugler a lansat colecția de ochelari de soare Bug-Eyed

Inspirată de emblematica colecție haute couture „Les Insectes” din primăvara 1997 a lui Thierry Mugler, casa de modă franceză Mugler a colaborat cu brandul sud-coreean de ochelari Gentle Monster pentru a crea o linie de ochelari de soare futuristici.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Dolce&Gabbana îmbracă hotelul Cala di Volpe cu rafinament pentru vară

Hotelul Cala di Volpe a fost selectat de Dolce&Gabbana ca parte a proiectului creativ DG Resort, menit să transpună luxul inimitabil al mărcii în locații foarte exclusiviste.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL