Primul DG Caffè din lume din Shanghai, parte a strategiei de expansiune chineză a casei de lux italiene, este o dovadă. La prima vedere, este o explozie de nuanțe, un caleidoscop care te atrage. Dar ceea ce te face să rămâi nu este doar etosul designului, ci și artele culinare tradiționale italiene.
Locația este plină cu doze ample din emblematicul motiv Carretto Siciliano, folosit în mod liber pentru a crea o atmosferă mediteraneană unică în cartierul central din Jing'an. Cu fiecare culoare din spectru încorporată, spațiul de 200 de metri pătrați este o odă pentru Sicilia, insula preferată a lui Domenico Dolce și Stefano Gabbana.
Pereții și mediul DG Caffè reflectă aceleași motive găsite pe farfuriile amenajate pentru mesele formale și ceaiurile casual de după-amiază. Chiar și ofertele culinare prezintă simbolurile iconice ale Dolce & Gabbana, cu prăjituri în formă de lămâi și trandafiri sicilieni și tiramisu servit în vase Moka împodobite cu modele Carretto Siciliano.
Pentru gastronomia axată pe mâncare, există delicii precum tomate-mozzarella, mezeluri fine și paste pesto, datorită parteneriatelor dintre Dolce & Gabbana și câteva mărci agroalimentare italiene. Cafeneaua servește și ca spațiu de vânzare cu amănuntul, oferind articole precum aparatele de cafea Bialetti, paste Di Martino, vinuri Donnafugata și Panettone by Fiasconaro.
„Este o onoare să deschidem primul D&G Café din lume în Shanghai. Așteptăm cu nerăbdare să ne întărim prezența pe piața [chineză], folosind tradițiile în evoluție ale bucătăriei italiene pentru a prezenta arta meșteșugului italian și pentru a transmite dorința Dolce & Gabbana de bunăstare ca stil de viață”, a declarat Alfonso Dolce, CEO Dolce. & Gabbana.
Deși aceasta este prima cafenea Dolce și Gabbana, alte mărci de lux au înființat și cafenele în China, îmbinând moda de lux cu experiențe culinare rafinate, cum ar fi The Hall de la Louis Vuitton, Maison Margiela Café din Chengdu și Dior Café din Shanghai.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
De ceva vreme, o nouă tendință câștigă popularitate în domeniul medicinei estetice: Gâtul Nefertiti. Inspirată de ținuta elegantă a celebrei regine egiptene, această tehnică nechirurgicală își propune să remodeleze linia maxilarului și să netezească gâtul prin injecții cu Botox.
Andreea Tonciu s-a retras din lumina reflectoarelor de când a devenit mamă, dedicându-se în totalitate fiicei sale, căreia îi face toate poftele.
Top modelul devine director artistic al unei colecții în ediție limitată cu accente californiene.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Un influencer spaniol lansează cel mai scump hamburger din lume. O porție costă 9.450 de euro și te poți bucura de el numai dacă primești o invitație specială.
Apple pare că e hotărâtă să se concentreze pe dispozitive purtabile în următorii ani. Planurile companiei par să includă lansarea unei versiuni Apple Glass până la finalul anului 2026.
Bvlgari dezvăluie Polychroma , o colecție în care culoarea devine limbaj, iar arta, emoție.