Companiile americane de media și entertainment au cheltuit anul trecut 121 de miliarde de dolari pentru conținut original, inclusiv filme și programe TV, potrivit unei analize Variety Intelligence Platform citată de Profit.ro.
HBO al AT&T și-a extins producția de conținut original cu până la 50%, ajungând la 150 de ore. Netflix a crescut cu peste 50% volumul de conținut, față de 2018, cheltuind mai mult cu 3 miliarde de dolari, scrie News.ro. Din totalul cheltuielilor pentru conținut, cinci companii mari - AT&T, ViacomCBS, Netflix, Comcast și Disney - au ajuns împreună la 87,4 miliarde de dolari. Disney a fost cea care a cheltuit cel mai mult pentru conținut, cu aproximativ un sfert din total - 27,8 miliarde de dolari, Comcast a cheltuit anul trecut 15,4 miliarde de dolari, ViacomCBS și Netflix, câte 15 miliarde de dolari, AT&T, 14,2 miliarde de dolari, Amazon, 6,5 miliarde de dolari, Apple, 6 miliarde de dolari, Fox, 5,7 miliarde de dolari, și Discovery, 4,6 miliarde de dolari. Sony Pictures, Facebook și Lionsgate au cheltuit între 2 și 3 miliarde de dolari. AMC Networks a cheltuit 1,1 miliarde de dolari, iar Google și MGM, aproximativ 1 miliard de dolari. Aceste cifre nu includ costurile pentru licențe de conținut.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.