Denumiri precum Ardbeg, Lagavulin și Laphroaig sunt venerate de iubitorii de whisky din Japonia până la New York, din Australia până la St Petersburg. Distileriile sunt extrem de importante pentru industria whisky-ului scoțian. Și whisky-ul în sine este vital pentru economia scoțiană. În 2019, țara a exportat 1,3 miliarde de sticle către 175 de piețe din întreaga lume, aducând 4,9 miliarde de lire sterline (6,3 miliarde de dolari),însă pandemia a schimbat socotelile.
La fel cum industria șampaniei nu poate fi lăsată să eșueze în regiunea franceză Champagne, tot așa Scoția și-a protejat industria whisky-ului cât de bine a putut în timpul blocării Covid. Trei insule unde se află producători de prestigiu – Arran, Islay și Jura – au fost complet sigilate în timpul blocării britanice. Distileriile din Scoția au fost obligate să închidă până pe 29 martie 2020, afectând industria în care muncesc peste 10.000 de oameni. Odată cu această decizie s-au închis și circuitele turistice, inclusiv festivalul anual de whisky din Islay, care atrage 7000 de vizitatori.
„Turismul cu whisky este incredibil de important pentru economiile locale. În 2019, două milioane de turiști au vizitat distileriile scoțiene. Estimez că va dura doi-trei ani pentru ca noi să recuperăm ceea ce s-a pierdut în timpul blocării”, a declarat Jane Deakin, managerul hotelului Islay House, potrivit CNN.
Linda Maclellan, care conduce Hotelul Bowmore, descrie situația actuală ca fiind „destul de cumplită”. Anumite distilerii insulare au primit o dispensă specială din partea guvernului scoțian pentru a relua producția pe 12 mai. Nu toate distileriile au fost atât de norocoase.
O altă problemă post-blocare este lipsa reală de whisky pe unele dintre aceste insule în această toamnă. Deși legea impune toate aspectele producției să aibă loc în zonele de de origine, butoaiele umplute de whisky sunt întotdeauna trimise la fabricile de îmbuteliere de pe continent.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.