Tradiția spune că, la 1 mai, Dior le oferă angajaților săi un fir de lăcrămioare - un obicei francez care simbolizează norocul și fericirea.
În acest an, din cauza pandemiei, obiceiul a fost pus pe tușă, deoarece majoritatea personalului Dior continuă să lucreze de acasă. În schimb, casa de modă franceză sărbătorește înflorirea, pe care fondatorul Christian Dior a transformat-o într-o semnătură a mărcii, cu o nouă colecție HOMe proiectată de Cordelia de Castellane.

În prezent, directorul artistic al mărcii care se află în izolare în casa ei de țară, la aproximativ 45 de minute de Paris, a revizuit motivul emblematic al casei Dior cu o selecție de farfurii de porțelan, carafe și pahare pictate sau gravate manual și alte vase decorative.



„A fost una dintre florile preferate ale designerului Christian Dior”, a spus de Castellane. „A fost extrem de superstițios, așa că lăcrămioara i-a purtat noroc.”
Pe lângă faptul că dăruiește această floare angajaților și clienților săi de 1 mai, Dior a insistat ca florarul său să o crească pentru tot timpul anului într-o seră. În felul acesta, el putea purta întotdeauna un firicel la butoniera sau cosea floarea în tivul hainelor la prezentările sale de modă.
Dior i-a conjugat parfumul distinctiv cu al treilea său parfum, Diorissimo, lansat în 1956, și de multe ori a făcut referire la lăcrămioare în creațiile sale, cum ar fi rochia Muguet pe care a creat-o în 1957. Acest design particular a fost inspirația pentru o rochie albă, brodată manual, purtată de Kirsten Dunst la Festivalul de Film de la Cannes din 2016.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.