Maria Grazia Chiuri, care a făcut din feminism tema tematică a mandatului său la Dior, nu a putut alege o locație mai bună pentru colecția sa de croazieră decât Grecia, o țară a cărei mitologie a dat naștere unui batalion de zeități feminine puternice, de la Atena până la Nemesis.
Rochia de zeiță este pentru designerul italian ceea ce jacheta Bar a fost pentru Christian Dior. Un element esențial al colecțiilor sale, care întruchipează nu doar divinul feminin, ci și o anumită noțiune de libertate.

În acest sezon, Chiuri propulsează peplos - halatul purtat în mod tradițional de femei în Grecia antică - în secolul al XXI-lea prin combinarea rochiilor clasic elegante, aparent ridicate din sculpturile cariatide de pe Acropole, cu capse sport și adidași futuristici: zeița întâlnește Nike, producătorul de îmbrăcăminte sportivă.
„Oferă această idee că nu sunt statui, ci sunt active în lume”, a explicat ea. „Este într-adevăr ceva absolut contemporan: toate lucrurile care se află sub rochie sunt lucruri tehnice pe care le poți folosi și pentru a alerga.”

Creatoarea de modă dezbracă rochiile de conotațiile lor de îmbrăcăminte de seară. Aceasta și-a imaginat o garderobă pentru o zeiță în mișcare. Chiuri a folosit jerseu alb plisat peste un body de culoarea pielii, punctat cu perle; a pus o rochie plisată diafană peste un body cu glugă și a combinat o vestă albă cu un decolteu liber cu pantaloni de trening impermeabili.
Creația sa preferată este o rochie de nailon reciclată neagră, asemănătoare unei toga, cu șnururi reglabile. „O vreau pentru mine: cred că este super funcțională, super cool”, a mărturisit ea.

Punctul de plecare pentru colecție a fost un film cu ținutele din colecția Haute Couture Christian Dior din toamna anului 1951, în fața Acropolei. Brandul folosește, de asemenea, evenimentul pentru a prezenta creativitatea artiștilor și artizanilor locali, așa cum a făcut și cu alte spectacole.
Cu siguranță nu este prima casa de modă care a asortat o rochie de seară cu adidași, dar venind dintr-o casă precum Dior, a fost cea mai clară recunoaștere de până acum a preluării modei de îmbrăcăminte sportivă - și a apetitului neobosit al consumatorului pentru îmbrăcăminte activă după un an de blocaje succesive.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză