Fotografiile vor fi prezentate într-o paradă de modă de la Atena, pe 17 iunie, a declarat un oficial al Consiliului central de arheologie din Grecia, care a subliniat că „Nu este vorba despre o prezentare de modă la Acropole”.
Potrivit AFP, show-ul „Croisière 2022” a casei Dior va aduce un omagiu unei şedinţe foto emblematice de la Acropole din urmă cu 70 de ani, în care au fost prezentate rochii haute couture.
Şedinţele foto vor avea loc la Odeonul lui Herodes Atticus, la poalele lui Acropole, Agora, Templul lui Poseidon din Sounio şi Templul lui Zeus din Nemea.
Evenimentul principal pentru prezentarea colecției speciale este propus să aibă loc pe stadionul Panathinaik (Kallimarmaro), unde în 1896 au avut loc primele Jocuri Olimpice din era modernă, pe 17 iunie, cu o transmisiune live la nivel internațional. Cererea va fi examinată joi.
După cum s-a menționat în fișa de prezentare a Casei Dior, conceptele „Phos” (lumină) și „Kallos” (frumusețe) care au început să strălucească acum 2.500 de ani în Atena sunt identice cu valorile estetice și calitatea care caracterizează marca.
Ministerul Turismului din Grecia a primit, de asemenea, o cerere pentru organizarea de evenimente, care, conform dosarului depus de casa Dior, sunt dedicate aniversării a 200 de ani de la de la Revoluția din 1821 pentru independența Greciei și crearea statului grec, ca eveniment de o importanță fundamentală pentru Europa și relațiile greco-franceze.
Colecția „Croisière 2022” va include așadar creații care vor fi pregătite în Grecia cu țesături și materii prime grecești, de către meșteșugari și creatori greci, cu scopul de a promova tradiția elenă și în același timp talentul și know-how-ul grecilor din acest domeniu.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.