Diamantele nu ar trebui să fie scumpe!

Lipsa diamantelor face ca prețul acestora să explodeze. Multe țări se confruntă cu o penurie de diamante pe măsură ce a scăzut aprovizionarea brută și diamantele șlefuite rămân blocate la Institutul Gemologic al Americii (GIA). Comercianții se luptă să obțină câteca nestemate și se confruntă cu creșterea prețurilor atunci când cumpără de la mineri și la licitații, potrivit ultimelor rapoarte. Acest lucru a făcut dificilă satisfacerea cererii puternice din SUA și China.

De Beers - una dintre cele mai mari companii de minerit și extracție a diamantelor din lume- și Alrosa și-au epuizat stocurile brute în primul trimestru al acestui an, ducând la o disponibilitate neobișnuit de scăzută în al doilea trimestru. De Beers a raportat, de asemenea, provocări operaționale la unele dintre minele sale. Mai multe surse se așteptau la o creștere suplimentară a prețului la De Beers din luna iunie. Între timp, cumpărătorii se îndreaptă către licitații pentru a acoperi lipsurile, ridicând prețurile acolo cu mult peste nivelurile mari ale minerilor, au explicat sursele.

În „Priceonomics: Everything is bullshit”, de Alex Mayyasi, Rohin Dhar și Zachary Crockett sunt nenumărate exemple cu privire la faptul că multe lucruri sunt construite pe minciuni. Un capitol este dedicat diamantelor. În multe filme americane, probabil mai vechi vedem cum anumiți hoți încearcă să fure diamante. S-a creat o cultură a dorinței în jurul lor, totul de la o invenție a marketingului.

Mulți bărbați își cheltuiesc economiile pe o bucată strălucitoare de piatră, care nu reprezintă un activ, adică ceva care să aducă valoare pentru că de îndată ce un diamant părăsește bijutierul, pierde 50% din valoare. Se cumpără inele de logodnă cu diamante deoarece asta a dorit compania de diamante De Beers în 1938.

Cererea de diamante este o invenție a marketingului, acestea nefiind rare. De Beers ar fi reușit, conform cărții, să mențină prețul ridicat prin restricționarea aprovizionării. Până la mijlocul secolului XX, inelele cu diamant reprezentau o industrie pe moarte în America, iar conceptul de inel de logodnă încă nu reprezenta ceva important în Europa. Piața americană a inelelor de acest fel a căzut în timpul marii crize, dar piața era deținută în proporție de 75% de De Beers.

În 1938, De Beers a cerut ajutor. A angajat companiile de publicitate Gerold Lauck și N. W. Ayer care au făcut un studiu din care a reieșit că bărbații sunt cheia pieței. „Întrucât tinerii cumpără peste 90% din toate inelele de logodnă ar fi crucial să le inducem ideea că diamantele sunt un dar al iubirii: cu cât diamantul este mai mare și mai fin, cu atât este mai mare expresia iubirii. În mod similar, femeile tinere trebuie să fie încurajate să vadă diamantele ca pe o parte integrantă a oricărei curtări romantice”.

După ce s-au făcut diverse analize cu privire la cum trebuie pusă în practică, s-a ajuns la asta. Campania a fost făcută foarte bine, fiind practic realizată cu ajutorul idolilor din filme. Imediat, designerii de modă au început să vorbească la radio despre noul trend privind diamantele.Au circulat materiale de marketing care sugerau că un bărbat ar trebui să cheltuiască salariul pe o lună pentru un inel cu diamante. A mers atât de bine, încât De Beers a decis în mod arbitrar să mărească sugestia la două luni de salariu. De aceea oamenii cred că trebuie să cheltuiască două salarii pe un inel, deoarece furnizorii produsului au spus asta. Astăzi, 80% dintre femeile din SUA primesc inele cu diamante atunci când se logodesc.

Deținerea lanțului de aprovizionare a De Beers a scăzut. Totuși, prețurile continuă să crească deoarece nu s-au găsit noi depozite recent și este cerere mare în India și China. Nu mai este nevoie de monopol pentru că a rămas ideea că diamantele arată iubirea. Nu se știe valoarea exactă a diamantelor.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Emily Ratajkowski, critici dure din cauza fiului ei

Emily Ratajkowski a stârnit un val de indignare în mediul online, după ce a postat pe pagina sa de Instagram câteva fotografii în care își ține copilul, în vârstă de trei luni, într-un mod ciudat.

Care sunt tendințele de machiaj care vor marca revenirea la normal?

De la fardul de ochi pastelat la creionul de ochi albastru, inclusiv rujul maro, în acest articol veți descoperi cele mai populare machiaje prezente pe Pinterest.

Burberry intră în universul NFT

Brandul britanic va lansa primul joc pe vinil NFT în ediție limitată, în parteneriat cu Mythical Games.

Parfum Kliger, inspirat de insula pe care a copilărit Karl Lagerfeld

Crescând la Paris, parfumierul Ben Krigler nu a auzise niciodată de insula germană Sylt, situată la 9 kilometri de continent. După ce a fost dus pe insulă într-una dintre vacanțe, Kliger s-a îndrăgostit pe loc de această evadare pe care el o numește „un amestec între urban și sălbăticie”.

Bijuterii: Art Nouveau va înlocui nebunia pentru Art Deco?

Între mult așteptata redeschidere a La Samaritaine din Paris și repornirea uneia dintre bijutierii vremii, Vever, Art Nouveau revine, iată, spre surprinderea tuturor, în acest sezon.

Gucci | Colecție centenară la Săptămâna Modei din Milano

Brandul de lux își sărbătorește legătura cu lumea muzicală cu o colecție centenară care va fi dezvăluită în timpul Săptămânei Modei de la Milano.

Jacob & Co. | Ceas dedicat seriei Fast & Furious de 580.000 $

Au trecut 20 de ani de când i-am urmărit pe Paul Walker, Vin Diesel și o mână de pasionați de viteză conducând boliduri în Fast & Furious. Jacob & Co. a lansat un nou ceas dedicat francizei.

Andreea Raicu, secretul unui stil de viață sănătos

Andreea Raicu arată senzațional, iar asta se datorează stilului său de viață sănătos, pe care l-a adoptat în urmă cu mulți ani.

Dior machiaj Resort 2022: tendințe de la prezentarea de modă

Peter Philips a obținut inspirație de la zeițele din Grecia și a decorat ochii modelelor cu perle.

Balmain Resort 2020 | Olivier Rousteing a creat cea mai personală colecție de până acum

Olivier Rousteing spune despre colecția Balmain Resort 2022 că este cea mai personală de până acum, îmbinând originile sale africane cu noul stil francez.

Pharrell Williams lansează un program de mentorat cu Chanel

Artistul și producătorul american și casa de modă de lux și-au unit forțele în inițiativa în două părți, care va include mentorate, ateliere și invitați celebri.

David Guetta își vinde apartamentul din Miami. Acceptă doar Bitcoin sau Ethereum

Dacă sunteți un fan al lui David Guetta, dar și un entuziast cripto, nimic nu poate fi mai bun decât următoarea veste! Celebrul DJ francez a dezvăluit că va accepta vânzarea unui apartament pe plajă în Miami în valoare de 14 milioane de dolari în Bitcoin sau Ethereum.

Pharrell Williams lansează un program de mentorat cu Chanel

Artistul și producătorul american și casa de modă de lux și-au unit forțele în inițiativa în două părți, care va include mentorate, ateliere și invitați celebri.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bilet la primul zbor în spațiu cu miliardarul Jeff Bezos, vândut la licitație la un preț astronomic

Un loc într-o navă spaţială a Blue Origin care va efectua zborul său inaugural în spaţiu în luna iulie, avându-l la bord pe miliardarul Jeff Bezos, a fost adjudecat sâmbătă, prin intermediul unei licitații.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mutare surprinzătoare la Ferrari. Cine e noul CEO

Ferrari numește un nou CEO. Benedetto Vigna se va alătura echipei de la Maranello începând cu 1 septembrie, preluând postul de la Louis Camilleri.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Licitații | Monedă de colecţie, din aur, vândută la un preț record

O monedă de colecţie, din aur, a fost vândută pentru suma de 18,9 milioane de dolari, în urma unei licitaţii organizată la New York. Este cel mai mare preț plătit vreodată pentru o monedă.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Dior X Snapchat | Strategia social media a lui Christian Dior

Casa de modă Dior a colaborat cu Snapchat pentru a crea două noi lentile de realitate augmentată pentru lansarea colecției capsulă World Tour.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Daymak Spiritus | Primul vehicul electric din lume care face bani cât timp este parcat

Viitoarea mașină electrică Spiritus de la Daymak va extrage criptomonede când va fi parcată. Daymak și-a construit propria infrastructură criptografică Nebula pentru a alimenta procesul de extragere a criptomonedelor. Compania din Toronto a început să accepte precomenzi pentru mașina sa electrică Spiritus în monede digitale.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ECONOMIC