Deturnat de departamentele de marketing, cuvântul „la comandă” a devenit atât de suprautilizat și aplicat greșit de industria de lux. Cu toate acestea, Rolls-Royce Motor Cars a avansat definiția actuală de 116 ani, evidențiată cel mai bine de noul Phantom Syntopia, o colaborare cu apreciatul designer de modă Iris van Herpen. Mașina este prezentată drept „cel mai complex model la comandă din punct de vedere tehnic” realizat până în prezent de celebrul brand britanic.

„Avem o relație bună cu designerul Iris van Herpen și știm ce are în vedere în lumea modei”, spune Anders Warming, directorul de design Rolls-Royce, pentru Robb Report. „Am început un dialog cu ea spunând: „Nu ar fi grozav să aducem acest client împreună cu viziunea ta, în mașina noastră?”

Warming a descris experiența creativă ca „trei minți care se unesc” în ceea ce oscilează între „proces planificat” și „eveniment spontan”. A fost un act de echilibru, desigur. „Suntem foarte conștienți de ce este o declarație Rolls-Royce”, spune Warming, „dar, în același timp, [ne] trebuia să ne asigurăm că visele și aspirațiile clientului se întâlnesc cu visele și aspirațiile acestui designer incredibil, Iris van Herpen.”

Singularitatea acestui Phantom Series II extins este vizibilă pentru prima dată prin schema sa unică de culori Liquid Noir pentru corp, un tratament de vopsea negru opalescent - cu note de violet, portocaliu, magenta și albastru - cu un reflex reflectorizant la aplicarea pigmentului. Numai acel element de personalizare a durat 3.000 de ore pentru a fi perfect.

În interiorul cabinei, instalația de deasupra capului este realizată dintr-o bucată de piele despre care se spune că a fost aleasă din peste 1.000 de piei. Dimensiunea este sporită de numeroasele felii atent localizate care dezvăluie țesătura de nailon care este cusată manual în spatele pieii. Plafonul este, de asemenea, accentuat cu 162 de petale de organza din sticlă. Fiecare petală este asociată cu o lumină cu fibră optică din totalul de 995 de corpuri de iluminat care cuprind efectul ceresc. Ornamentarea elaborată a durat aproximativ 300 de ore pentru a fi finalizată manual și a fost realizată de artizanii lui van Herpen, după ce s-au mutat temporar la sediul producătorului auto din Goodwood.
Potrivit lui Martin Fritsches, președinte și CEO al Rolls-Royce Motor Cars Americas, Phantom Syntopia nu este doar un punct de referință, ci un punct de referință al clienților în expansiune al mărcii. În ceea ce privește valoarea Phantom Syntopia, se zvonește că este vorba despre un preț care include șapte cifre.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.