Zac și Katie Ruiz, un cuplu din New Mexico trăiește într-un cort de 300 de metri pătrați cu copiii lor mici de doi ani. Ei au locuit într-un apartament din California în primii ani ai căsătoriei. Pe măsură ce au început să aibă copii, și-au dat seama că nu își vor putea permite stilul de viață pe care și-l doreau acolo din cauza costului ridicat al vieții, după cum a spus Zac pentru Insider.
Au decis să meargă în orașul natal Katie, în New Mexico, când a rămas însărcinată cu cel de-al doilea copil. După ce locuiau în New Mexico de aproximativ un an, mama lui Katie le-a spus că Katie avea o suprafață de pământ pe numele ei.
Imediat, au vrut să treacă pe el, astfel încât să poată „sparge ciclul” doar de a lucra pentru a plăti chiria, a spus Zac. Cuplul a vrut să se deplaseze pe pământ cât mai curând posibil, iar un cort a fost cel mai rapid și mai accesibil mod de a ajunge acolo. Nu-și permiteau să își construiască sau să-și cumpere o casă și, după ce au făcut unele cercetări, au decis că un cort este cea mai ieftină și mai funcțională soluție pentru familia lor.
Au cumpărat o camionetă ieftină pentru a intra pe proprietate cât mai repede, iar după ce au stat pe teren timp de aproximativ patru luni, s-au mutat în cort. Cortul de 300 de metri pătrați, care are un nivel principal și un mansardă ridicată, a avut nevoie de aproximativ opt săptămâni pentru a fi construit. Spațiul are doar ceea ce are nevoie familia. Puteți vedea zona de dormit, bucătăria și zona de luat masa când intrați.
Cortul are, de asemenea, un dulap de patru metri pe opt metri pe peretele din apropierea bucătăriei și o baie de patru metri pe trei metri cu o toaletă de compost pe cealaltă parte a cortului. „Ne-am evoluat gândirea de a lucra cu mai puțin”, a spus Zac despre abordarea minimalistă. Mansarda ridicată a fost proiectată ca dormitorul copiilor Ruiz.
Peretele de sticlă din fața cortului permite familiei să vadă proprietatea în timp ce se relaxează în interior, deși pot acoperi intrarea cu o perdea pentru intimitate.Peretele de sticlă oferă lumină naturală spațiului.
Becurile cu LED aduc lumină suplimentară în cort, iar șirurile decorative strălucitoare demonstrează că nu au sacrificat un apel estetic pentru spațiu.
Zac estimează că familia va locui probabil în cort încă doi-trei ani. Au planuri libere pentru a construi o cabină ceva mai mare pe proprietate, dar ar fi totuși mic.
Cortul se află într-o suburbie rurală, astfel încât familia poate avea acces la facilitățile orașului și o viață mai lentă, mai naturală în același timp. Deși cortul pare izolat, este într-un oraș, despre care spun că le oferă acces la magazinele alimentare și la alți retaileri de care au nevoie. Dar, deoarece vecinătatea lor este mai rurală, ei obțin și beneficiile naturii. Zac crede că cel mai mare beneficiu al vieții cortului este timpul. El a spus că, cortul i-a dat timp. "Timpul de a face orice vreau. Timpul de a sta cu băieții, timpul de a avea hobby-uri și de a le face de fapt."
Sfatul său pentru oamenii care se gândesc să reducă dimensiunea este să o facă. "Nu cred că vei regreta chiar dacă ajungi într-un punct în care nu mai vrei să o faci. Cred că te vei bucura de experiență." El a mai spus că văd frecvent cerbii și alte animale pe proprietatea lor.
De asemenea, familia Ruiz călătorește într-un RV mic, explorând țara.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.