Principalul motiv pentru cetăţenii din Uniunea Europeană care lucrau anul trecut în regim part-time era că „nu şi-au găsit un loc de muncă cu normă întreagă” (26%), urmat de „îngrijirea copiilor sau a persoanelor aflate în incapacitate” (24%). În rândul statelor membre, cel mai ridicat procent de persoane care în 2018 lucrau part-time deoarece nu şi-au găsit un loc de muncă cu normă întreagă se înregistra în Grecia (70%), Italia (66%), Cipru (65%) Bulgaria (59%), Spania (56,5%) şi România (54,9%), iar cel mai scăzut în Estonia (6%), Belgia, Cehia şi Slovenia (fiecare cu 7%) şi Olanda (8%). Ponderea persoanelor cu vârsta între 20 şi 64 de ani din Uniunea Europeană care lucrau anul trecut în regim part-time reprezenta aproape o cincime (19%) din totalul persoanelor care aveau un loc de muncă în UE, fiind 31,2 milioane de femei şi 9,5 milioane de bărbaţi. Bărbaţii (36%) lucrează mai frecvent decât femeile (23%) în regim part-time deoarece nu şi-au găsit un loc de muncă cu normă întreagă (23%). În schimb, femeile (29%) lucrează mai des part-time pentru a îngriji copii sau persoane aflate în incapacitate, decât bărbaţii (6%).
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.