Viața noastră este din ce în ce mai infuzată cu tehnologie și experiențe digitale. Cumpărăm online și folosim aplicații tot timpul pentru aproape orice. În China și SUA, adulții petrec aproximativ 5 până la 7 ore zilnic pe dispozitive mobile, în timp ce adolescenții petrec în medie 7 până la 9 ore. Și acum, având în vedere pandemia de COVID-19 , comerțul electronic a explodat, crescând semnificativ pentru practic toate mărcile în timpul crizei.
În unele cazuri, 30% din venituri mărcilor provin din comerțul electronic. Mărcile care nu au luat suficient de în serios comerțul electronic și experiența digitală înainte de pandemie au ieșit din afaceri sau se îndreaptă spre insolvență. Este, de asemenea, o dovadă că trăim vremuri accelerate, în care schimbările se întâmplă exponențial. Acest lucru ar trebui să dea de gândit brandurilor de lux atunci când vine vorba de experiențele de retail din lumea fizică. Deoarece aceleași schimbări fără precedent în comportamentele care conduc platformele online vor avea un efect profund asupra lumii „reale” a magazinelor fizice. Acest lucru ne aduce la esența luxului, unde necesitatea de a crea experiențe care ating inima consumatorilor, care îi schimbă literalmente, este de cea mai mare importanță.
Chiar și astăzi, multe mărci se gândesc în primul rând la produsele lor. De obicei, cele mai multe resurse sunt în dezvoltarea și producția de produse, cu măiestrie și materiale fine sunt punctul lor de diferențiere. Problema este că acestea concurează cu multe alte mărci de lux, iar un număr din ce în ce mai mare dintre ele fac din măiestrie și materiale fine punctul lor critic. Ca urmare, produsele devin mai schimbabile, chiar și la cel mai înalt nivel, iar scopul mărcilor devine un factor critic, în special valorile lor emoționale. Acest lucru trebuie simțit de-a lungul tuturor punctelor de contact. Și comerțul cu amănuntul este un punct critic de contact, deoarece este locul în care se produc interacțiuni om-la-om. Acesta este, de asemenea, locul în care mărcile își pot confirma și întări povestirile digitale care au inițiat călătoria clienților sau o pot distruge neglijent. De multe ori, ei o fac pe aceasta din urmă.
Grecia renunță la carantina obligatorie pentru călătorii vaccinați și pentru cei care prezintă un test pentru Covid-19 negativ de pe piețele cheie ale turismului, inclusiv Europa, Marea Britanie și Statele Unite.
Bernard Arnault a arătat ce înseamnă să fii un magnat de lux, chiar și în contextul unei pandemii globale. Deși veniturile conglomeratului francez de lux LVMH au scăzut cu 17% în 2020, iar profiturile au scăzut cu 28%, averea sa a crescut.
După ani de yoga și activități concentrate pe întindere, revenim la antrenamente mai extreme, mai intense, care lucrează mușchii. Forțarea corpului tău să se autodepășească este în cele din urmă secretul longevității?
Privind înapoi la cele patru decenii de afaceri de succes în modă, nu mulți din industria modei, care este rapidă și uneori nemiloasă, pot face asta. Michael Kors este unul dintre ei.
Dacă ai strâns suficienți bitcoini - cea mai populară criptomonedă a momentului, probabil te încântă ideea de a cumpăra un penthouse de 18.000 de metri pătrați din Londra, care tocmai a fost scos la vânzare pentru aproximativ 244 milioane dolari la bursa curentă.
Primăvara și-a intrat în drepturi și trebuie să o întâmpinăm cum se cuvine. Manichiura curcubeu este tendința perfectă pentru acest sezon. La modă pe Instagram chiar acum, această manichiură ne amintește de culorile vii ale primăverii.
Lady Gaga marchează o nouă colaborare, de data aceasta cu marca de șampanie de prestigiu Dom Pérignon. Rezultatul este unul spectaculos și elegant, ilustrat printr-un clip video.
Insulele Maldive rămân o destinație de vacanță populară, chiar și în pandemie. Sectorul turismului reprezintă cel mai mare procent din PBI-ul acestei țări, prin urmare guvernul e hotărât să îi dea un impuls.
Estimat la peste 12 milioane de dolari, acest diamant alb impecabil de 100,94 carate va fi prezentat la licitația de la Geneva pe 12 mai. Un exemplar rar, de data aceasta nu din Africa, ci din câmpiile reci ale Rusiei.
Marca Karl Lagerfeld a scos la iveală roadele primei colaborări cu actrița, modelul și activista Amber Valletta, concentrându-se pe o serie de accesorii etice și eco-responsabile.
Julia Roberts este noua imagine a Chopard, începând cu cea mai recentă campanie Happy Sport a mărcii, care marchează lansarea unui ceas Happy Sport în ediție limitată. Piesa aduce un omagiu originalului din 1993.
Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.
Cu vânzări enorme de 17 miliarde de dolari, veniturile LVMH din primul trimestru cresc cu 30% față de 2020. Acțiunile conglomeratului de lux au atins, de asemenea, valori maxime record.
Tiffany & Co. vede schimbări majore ale mecanicii sale de marketing. Primele semne ale revizuirii bijutierului de către LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton sunt resimțite în poziționarea și publicitatea companiei.
O fabrică de pantofi deținută de Valentino a fost devastată de incendiu, aproximativ 38.000 de perechi de pantofi fiind distruse în hub-ul de producție de înaltă calitate din Italia.
Rolex și Ferrari se numără printre primele trei cele mai respectabile mărci din lume, spune un nou sondaj. Cele două nume din industria luxului se află în spatele brandului Lego în sondajul Global RepTrak 100 din 2021.
Autorităţile de reglementare din China au sancţionat gigantul din comerţul electronic Alibaba cu 18 miliarde yuani (2,3 miliarde euro) pentru încălcarea reglementărilor antimonopol şi abuz de poziţie dominantă.
Kering a finalizat prima fază a noului său centru logistic global din nord-vestul Italiei, contribuind la creșterea stocării grupului de lux francez și la accelerarea livrărilor globale.