Viața noastră este din ce în ce mai infuzată cu tehnologie și experiențe digitale. Cumpărăm online și folosim aplicații tot timpul pentru aproape orice. În China și SUA, adulții petrec aproximativ 5 până la 7 ore zilnic pe dispozitive mobile, în timp ce adolescenții petrec în medie 7 până la 9 ore. Și acum, având în vedere pandemia de COVID-19 , comerțul electronic a explodat, crescând semnificativ pentru practic toate mărcile în timpul crizei.
În unele cazuri, 30% din venituri mărcilor provin din comerțul electronic. Mărcile care nu au luat suficient de în serios comerțul electronic și experiența digitală înainte de pandemie au ieșit din afaceri sau se îndreaptă spre insolvență. Este, de asemenea, o dovadă că trăim vremuri accelerate, în care schimbările se întâmplă exponențial. Acest lucru ar trebui să dea de gândit brandurilor de lux atunci când vine vorba de experiențele de retail din lumea fizică. Deoarece aceleași schimbări fără precedent în comportamentele care conduc platformele online vor avea un efect profund asupra lumii „reale” a magazinelor fizice. Acest lucru ne aduce la esența luxului, unde necesitatea de a crea experiențe care ating inima consumatorilor, care îi schimbă literalmente, este de cea mai mare importanță.
Chiar și astăzi, multe mărci se gândesc în primul rând la produsele lor. De obicei, cele mai multe resurse sunt în dezvoltarea și producția de produse, cu măiestrie și materiale fine sunt punctul lor de diferențiere. Problema este că acestea concurează cu multe alte mărci de lux, iar un număr din ce în ce mai mare dintre ele fac din măiestrie și materiale fine punctul lor critic. Ca urmare, produsele devin mai schimbabile, chiar și la cel mai înalt nivel, iar scopul mărcilor devine un factor critic, în special valorile lor emoționale. Acest lucru trebuie simțit de-a lungul tuturor punctelor de contact. Și comerțul cu amănuntul este un punct critic de contact, deoarece este locul în care se produc interacțiuni om-la-om. Acesta este, de asemenea, locul în care mărcile își pot confirma și întări povestirile digitale care au inițiat călătoria clienților sau o pot distruge neglijent. De multe ori, ei o fac pe aceasta din urmă.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.