De ce China va deveni forța motrice a luxului

UE și SUA au împreună o populație de aproximativ 780 de milioane de persoane, cu o demografie îmbătrânită. China găzduiește 1,4 miliarde de persoane mai tinere și are o creștere anuală a populației mai mare decât ale SUA și Europa la un loc. În timp ce venitul mediu pe cap de locuitor din China este încă semnificativ mai mic decât în ​​SUA sau în Europa, acesta este în ritm rapid, iar peste o sută de milioane de noi consumatori de lux chinezi vor intra pe piață în următorul deceniu.

Câțiva analiști ai pieței de lux estimează că procentul de consumatori chinezi care fac cumpărături de lux la nivel mondial va sări de la 40 la 50% în următorii zece ani. Și din moment ce populația Chinei și creșterea economică a acesteia vor depăși atât SUA, cât și cele ale Europei, creșterea consumului mondial de lux pare inevitabil.

Dar astăzi, nu este clar de unde acești consumatori își vor cumpăra luxul. În mod tradițional, o cantitate semnificativă de achiziții de lux chinezești au fost făcute în afara Chinei. Consumatorii au motive valide pentru acest lucru: o geantă Gucci cumpărată dintr-un magazin Gucci din Italia poate părea mai autentică decât una cumpărată la Shanghai.

Mărfurile de lux sunt de obicei mai ieftine în afara Chinei datorită unei combinații de cursuri de schimb și taxe, care îi determină pe cetățenii chinezi să combine o vacanță memorabilă cu o sesiune de cumpărături de lux. Dacă aceste efecte rămân în vigoare, dorința de a cumpăra bunuri de lux în afara Chinei ar trebui să revină odată cu reluarea călătoriilor.

Cu toate acestea, mulți consumatori chinezi au început să cumpere pe piața internă în ultimele luni din cauza restricțiilor. Noi termeni au început să apară în jurul lunii martie, cum ar fi „ cheltuielile de răzbunare ”, care descriu dorința unui consumator de a-și spori starea de spirit prin apariția mărfurilor de lux după blocare. Se preconizează că unele dintre aceste schimbări de comportament vor persista, deoarece obiceiurile se formează de-a lungul timpului, iar restricțiile de călătorie nu au sfârșit. Între timp, temerile privind cumpărarea de obiecte contrafăcute în China au scăzut, acesta fiind un alt motiv bun pentru consumatorii chinezi să cumpere lux în afara țării lor.

Brandurile de lux la nivel mondial sunt într-o situație de criză, deoarece prea multe dintre ele încă nu au avut succes în China, iar câteva au înregistrat vânzări slabe și nu s-au putut conecta cu clienții chinezi.

Este o rețetă pentru dezastru care începe atunci când mărcile subestimează consumatorii chinezi în toate punctele de intrare. Prea mulți manageri consideră încă China drept o economie în curs de dezvoltare, cu consumatori disperați să înfunde orice marcă occidentală pe care o găsesc. Dar realitatea este mult diferită. Dacă o companie nu reușește să spună povestea mărcii sale consumatorilor chinezi într-un mod relevant, consumatorilor nu le va păsa, nu vor acorda atenție și cu siguranță nu vor cumpăra.

China are în prezent cel mai tânăr și cel mai digital consumator de lux din lume. Când vine vorba de China, brandurile de lux trebuie să se gândească mai holistic, combinând perfect strategia, poziționarea și povestea lor în toate experiențele de marcă digitale și fizice și prin cele mai relevante produse. Consumatorii chinezi sunt siguri că vor schimba pentru totdeauna piața de lux. Dar apariția recentă a mărcilor de lux chinezești în mai multe categorii, de la mașini până la vin, va pune și mai multă presiune asupra mărcilor occidentale.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Cum să te faci remarcată purtând colanți eleganți

Cum să te faci remarcată purtând colanți eleganți

Carmina Vârciu și-a deschis propria afacere. Ce produse comercializează fiica lui Liviu Vârciu

Carmina Vârciu are propria afacere la 21 de ani. Fata cea mare a lui Liviu Vârciu a făcut dezvăluiri despre produsele pe care le comercializează pe rețelele de socializare.

Cum arată Bianca Drăgușanu după cea mai nouă intervenție estetică la față

Bianca Drăgușanu a vizitat din nou cabinetul medicului estetician pentru o nouă intervenția la față. Mulțumită de rezultat, ea a postat pe rețelele de socializare totul despre procedura „cat eye”, dar și imagini din timpul intervenției.

Alexia Eram și-a luat mașină de 70.000 de euro. Ce conduce vedeta

Alexia Eram, influencer și fiica celebrului jurnalist Andreea Esca, se bucura de un succes remarcabil în mediul online, construindu-și propria carieră și independență financiară. Ea se numără printre cele mai urmărite personalități de pe rețelele de socializare din România, generând venituri semnificative din campaniile publicitare și prezentările online.

Decizie neașteptată luată de Livia Eftimie după divorțul de Cătălin Bordea

Divorțul dintre Cătălin Bordea și Livia Eftimie a luat prin surprindere pe toată lumea. Cei doi și-au spus adio și au semnat actele de divorț la notar. Criticile nu au întârziat să apară, mai ales că mulți o considerau vinovată de ruptură.

Cel mai scump Ferrari scos vreodată la licitaţie, vândut pentru o sumă uriașă

Un Ferrari 250 GTO din 1962 a fost vândut pentru 51,7 milioane de dolari, devenind cea mai scumpă maşină a producătorului italian vândută vreodată la licitaţie.

Cum arată casa fondatoarei Musette. Cristina Bâtlan și-a amenajat locuința în stil japonez

Cristina Bâtlan și-a amenajat locuința în stil japonez, iar asta spune multe despre aprecierea ei pentru cultura asiatică.

Adele s-a căsătorit cu logodnicul ei, Rich Paul. Cum a confirmat public

Adele a confirmat căsătoria cu agentul sportiv american, Rich Paul, punând capăt lunilor de speculații despre relația lor.

Şerban Huidu, din nou implicat într-un accident rutier în Bucureşti

Şerban Huidu a fost implicat într-un accident rutier în Bucureşti, pe Calea Giulești.

Suma colosală pe care a plătit-o Andreea Esca pentru liceul Alexiei Eram

Copiii Andreei Esca și a lui Alexandre Eram au urmat un liceu cu predare în limba franceză în București, apoi au ales să studieze la universități în străinătate. Școala lor în România a fost costisitoare și a avut o programă școlară conformă cu cea franceză.

Cât costă prosopul pe care Balenciaga îl vinde pe post de fustă

Designerul Demna Gvasalia de la brandul exclusivist Balenciaga este cunoscut pentru creațiile sale vestimentare de lux, dar și pentru unele prin care pare că își bate joc de amatorii de extravaganțe.

Regal teatral la Sala Rapsodia din capitală în perioada 29 noiembrie – 7 decembrie

Regal teatral la Sala Rapsodia din capitală în perioada 29 noiembrie – 7 decembrie

Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 6 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
6,2 milioane de dolari pentru ceasul Patek al ultimului împărat al Chinei

Casa Phillips a scos la licitație câteva obiecte care i-au aparținut lui Aisin-Gioro Puyi, ultimul împărat al Chinei. Printre acestea se numără și un ceas Patek Philippe, care a fost adjudecat pentru 6,2 milioane de dolari.

hourglass_full 6 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Lamborghini donează 1 milion de euro regiunii italiene afectate de inundații

Lamborghini, compania italiană de mașini sport de lux, a donat 1 milion de euro unui fond de ajutor pentru regiunea Emilia-Romagna, unde inundațiile au provocat pagube însemnate și moartea a cel puțin 15 persoane.

hourglass_full 6 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Gest impresionant: Ferrari donează 1 milion de euro populaţiei din Emilia-Romagna

Ferrari va dona un milion de euro populaţiei din regiunea Emilia-Romagna, Italia, afectată de inundaţiile devastatoare.

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted ECONOMIC