De ce China va deveni forța motrice a luxului

UE și SUA au împreună o populație de aproximativ 780 de milioane de persoane, cu o demografie îmbătrânită. China găzduiește 1,4 miliarde de persoane mai tinere și are o creștere anuală a populației mai mare decât ale SUA și Europa la un loc. În timp ce venitul mediu pe cap de locuitor din China este încă semnificativ mai mic decât în ​​SUA sau în Europa, acesta este în ritm rapid, iar peste o sută de milioane de noi consumatori de lux chinezi vor intra pe piață în următorul deceniu.

Câțiva analiști ai pieței de lux estimează că procentul de consumatori chinezi care fac cumpărături de lux la nivel mondial va sări de la 40 la 50% în următorii zece ani. Și din moment ce populația Chinei și creșterea economică a acesteia vor depăși atât SUA, cât și cele ale Europei, creșterea consumului mondial de lux pare inevitabil.

Dar astăzi, nu este clar de unde acești consumatori își vor cumpăra luxul. În mod tradițional, o cantitate semnificativă de achiziții de lux chinezești au fost făcute în afara Chinei. Consumatorii au motive valide pentru acest lucru: o geantă Gucci cumpărată dintr-un magazin Gucci din Italia poate părea mai autentică decât una cumpărată la Shanghai.

Mărfurile de lux sunt de obicei mai ieftine în afara Chinei datorită unei combinații de cursuri de schimb și taxe, care îi determină pe cetățenii chinezi să combine o vacanță memorabilă cu o sesiune de cumpărături de lux. Dacă aceste efecte rămân în vigoare, dorința de a cumpăra bunuri de lux în afara Chinei ar trebui să revină odată cu reluarea călătoriilor.

Cu toate acestea, mulți consumatori chinezi au început să cumpere pe piața internă în ultimele luni din cauza restricțiilor. Noi termeni au început să apară în jurul lunii martie, cum ar fi „ cheltuielile de răzbunare ”, care descriu dorința unui consumator de a-și spori starea de spirit prin apariția mărfurilor de lux după blocare. Se preconizează că unele dintre aceste schimbări de comportament vor persista, deoarece obiceiurile se formează de-a lungul timpului, iar restricțiile de călătorie nu au sfârșit. Între timp, temerile privind cumpărarea de obiecte contrafăcute în China au scăzut, acesta fiind un alt motiv bun pentru consumatorii chinezi să cumpere lux în afara țării lor.

Brandurile de lux la nivel mondial sunt într-o situație de criză, deoarece prea multe dintre ele încă nu au avut succes în China, iar câteva au înregistrat vânzări slabe și nu s-au putut conecta cu clienții chinezi.

Este o rețetă pentru dezastru care începe atunci când mărcile subestimează consumatorii chinezi în toate punctele de intrare. Prea mulți manageri consideră încă China drept o economie în curs de dezvoltare, cu consumatori disperați să înfunde orice marcă occidentală pe care o găsesc. Dar realitatea este mult diferită. Dacă o companie nu reușește să spună povestea mărcii sale consumatorilor chinezi într-un mod relevant, consumatorilor nu le va păsa, nu vor acorda atenție și cu siguranță nu vor cumpăra.

China are în prezent cel mai tânăr și cel mai digital consumator de lux din lume. Când vine vorba de China, brandurile de lux trebuie să se gândească mai holistic, combinând perfect strategia, poziționarea și povestea lor în toate experiențele de marcă digitale și fizice și prin cele mai relevante produse. Consumatorii chinezi sunt siguri că vor schimba pentru totdeauna piața de lux. Dar apariția recentă a mărcilor de lux chinezești în mai multe categorii, de la mașini până la vin, va pune și mai multă presiune asupra mărcilor occidentale.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Care este obsesia Deliei Matache. Cheltuiește o avere pe ea

Delia Matache a dezvăluit că este obsedată de parfumuri. Artista a încercat să explice de unde i se trage această pasiune.

„Coquette Nails” este tendința virală TikTok care se folosește de energia divină a femeii

Dacă nu ești în tendința #coquetteaesthethic care inundă fluxul pe TikTok, pierzi totul în această primăvară.

Tendințele modei au apărut pe covorul roșu în 2023

De la decolteuri asimetrice la mâneci supradimensionate, iată cele mai bune tendințe de covor roșu din 2023 de până acum.

SUV-ul Hummer complet electric intră în producție. Când va fi scos pe piață

Așteptarea a luat sfârșit în sfârșit. Producătorul auto din Detroit a început să construiască varianta SUV-ului său incredibil de popular EV la uzina Factory Zero luni, la aproape trei ani după ce a fost anunțat pentru prima dată, relatează Car and Driver.

Cu câți bani s-a vândut o rochie a Prințesei Diana. Suma este uriașă

Una dintre cele mai emblematice rochii ale prințesei Diana a fost vândută la licitație, în weekend. Creată în 1989 de către designerul Victor Edelstein, piesa vestimentară iconică este croită dintr-o catifea violet și decorată la spate cu trei nasturi aurii, cu perle.

Liviu Vârciu, vacanță cu probleme în Maldive

Momente dificile pentru Liviu Vârciu. Prezentatorul și iubita lui se află în vacanță, în Maldive, însă nu s-au putut bucura pe deplin de călătorie.

5 moduri pentru a crea un stil clasic și elegant

Mai degrabă, trebuie să construiești o garderobă sofisticată folosind alegeri strategice – apoi lasă-ți încrederea să strălucească prin ținuta ta.

Iată marea tendință de make-up de la Paris Haute Couture Week!

Săptămâna Haute Couture de primăvară de la Paris a evidențiat nu doar ținutele de seară, ci și tendințele în materie de machiaj, care au putut fi văzute atât la modele, cât și la invitații din primul rând.

Uită de aeroport. Thailanda construiește un nou „oraș al aviației” de 9 miliarde de dolari pentru turiști

Construcția „Eastern Aviation City” va începe la începutul acestui an.

Compania Anastasiei Soare, celebrată de vedete. Ce nume mari de la Hollywood i-au fost alături „reginei sprâncenelor”

Brandul pe care Anastasia Soare l-a dezvoltat în America a împlinit 25 de ani. Drept urmare faimoasa româncă a dat o petrecere pe cinste unde au venit numai celebrități de prim rang.

Cum a reinventat românca Anastasia Soare, supranumită „regina sprâncenelor”, industria de frumusețe

Anastasia Soare este românca care a ridicat un imperiu schițând o sprânceană, dar nu orice sprânceană, ci sprânceana perfectă!

Cum au poreclit-o indienii pe Iulia Vîntur, iubita actorului Salman Khan

Iulia Vântur s-a mutat în India în urmă cu mai mulți ani, acolo unde trăiește o discretă poveste de dragoste alături de Salman Khan, cel mai în vogă actor al țării.

Ceasurile de lux second-hand se vor vinde mai mult decât modelele noi în următorul deceniu

Ceasurile second - hand cresc rapid în popularitate. Atât de mult, de fapt, încât experții cred că mulți colecționari ar putea cumpăra în curând mai multe ceasuri vechi decât noi.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Lamborghini a stabilit un nou record de vânzări în 2022

Lamborghini a avut un 2022 fantastic și nu dă semne de încetinire.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bernard Arnault și-a numit fiica șefă la Christian Dior

Președintele și directorul general al LVMH Bernard Arnault a remaniat conducerea imperiului său de bunuri de lux, sporind controlul familiei sale prin numirea fiicei sale, Delphine, la conducerea Christian Dior.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Lanvin vrea să strălucească pe Wall Street

Lanvin Group a aterizat pe Wall Street. Divizia de modă a conglomeratului chinez Fosun International, care deține casele de modă Lanvin, Wolford, Sergio Rossi, Caruso și St. John, a strâns 150 de milioane de dolari (140,7 milioane de euro) prin listarea publică, atingând o evaluare de până la 1,31 miliarde de euro.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Musk, detronat de Bernard Arnault. Proprietarul LVMH este cel mai bogat om din lume

Bernard Arnault, magnatul francez care se află în spatele companiei de lux LVMH, l-a depăşit marţi pe proprietarul Twitter, Elon Musk, în clasamentul Bloomberg Billionaires Index, fiind pentru prima dată când afaceristul a ajuns în fruntea listei celor mai bogaţi oameni ai lumii, a raportat The Straits Times.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolex intră în sectorul ceasurilor second-hand

Cel mai dorit și copiat brand din industria ceasurilor, Rolex surprinde prin anunțarea propriului program „Certified Pre-Owned”. Fii garanția unui ceas de epocă autentic.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC