De Beers tocmai a dat o susținere strălucitoare modei neutre din punctul de vedere al genului. Luni, compania de diamante a lansat prima sa colecție de bijuterii cu diamante neutră din punct de vedere al genului, denumită RVL. Sortimentul include trei inele, două pandantive și două brățări, toate concepute pentru a se potrivi gustului personal.

Cele șapte piese ale colecției prezintă două materiale contrastante: patru dintre piese sunt realizate din aur de 18 karate și prezintă diamante pavaj. Celelalte trei sunt realizate din titan negru fixat pe aur roz de 18 karate. Piesele din aur alb includ un pandantiv cu diamante în formă de octogon neregulat și o brățară care prezintă linii de diamante. Brățara este atașată pe un șnur negru înnodat pentru un „vibe de călătorie”, potrivit mărcii.
Ca contrapunct față de piesele din aur alb, trio-ul de piese de titan negru și aur roz intră în contrast. Un pandantiv, o brățară și un inel alcătuiesc acest set și fiecare prezintă linii formate din depresiuni din metal. Canelurile rezultate sunt umplute cu aur roz pentru a oferi un accent izbitor pe suprafața de titan periat. Într-o răsucire enigmatică, cele trei piese includ fiecare câte un diamant ascuns lângă literele ascunse (pe spatele sau banda interioară a articolelor). Numai tu vei ști că diamantele sunt acolo, oferindu-ți opțiunea de a le dezvălui atunci când crezi de cuviință.

Monograma De Beers a contribuit la inspirarea designului colecției. Contururile „D” și „B” sunt imprimate pe suprafețele metalice ale liniei, semănând cu un cod secret atunci când sunt privite din lateral. Bijutierul remarcă faptul că etosul designului din spatele inițialelor, ascuns în piese, este un semn către o dinamică mai umană - realizarea caracterului unic al cuiva nu este întotdeauna evident imediat, ci dezvăluit în timp.
Prețurile pentru piesele neutre din punct de vedere sexual variază de la un inel cu bandă de 950 $ din titan negru la un pandantiv de 5.900 $ din aur alb.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.