Când vine vorba de împachetarea cadourilor, există două feluri de oameni: cei care își rezervă un weekend întreg (sau două) pentru măsurarea, tăierea, legarea panglicilor și plierea celor mai ascuțite pliuri imaginabile; și cei care se panichează în mod inevitabil în ultimul moment să găsească hârtie - orice fel de hârtie - pentru a-și împacheta cadourile. Oricine se identifică cu primul fel de oameni ar trebui să fie mândru, deoarece acest tip de îngrijire și precizie de ambalare de cadouri se presupune că dă rezultate. Dar, potrivit unui studiu recent publicat în Journal of Consumer Psychology, cel mai la modă fel de a ambala cadourile – este cel neglijent - care ajunge adesea să obțină cea mai mare apreciere de la destinatar.
Din perspectiva unui om care face parte din categoria celor care vor ca totul să fie perfect, această știre te va face ori să fii foarte supărat – ori să fii ușurat - dar în orice caz, din punctul de vedere al celui pentru care e cadoul, probabil că fenomenul împachetării neglijente explică multe. De ce faptul că primești cadouri împachetate poate în ziare vechi și legate cu sfoară de bucătărie ajung să fie preferatele tale? Există un răspuns la asta. Sigur, poate pentru că adori persoana care le dăruiește (bunica cea care reciclează constant hârtii colorate din deceniul trecut). Dar există și un răspuns psihologic serioas în acest sens, iar acesta este că felul în care e împachetat cadoul are legătură cu așteptările noastre.
Cercetătorii de la Universitatea din Nevada au folosit „teoria neconfirmării așteptărilor” pentru a demonstra ipoteza conform căreia – cu cât un cadou este mai îngrijit sau mai elaborat împachetat, cu atât sunt mai mari așteptările destinatarului și invers cu cadourile împachetate neglijent Atunci când așteptările noastre pentru ceea ce este în interior sunt mărite artificial, grație unui ambalaj impresionant, este mai dificil și pentru cado să ajungă să îndeplinească standardele noastre. Cu toate acestea, dacă deschidem un cadou împachetat extrem de neglijent, ceea ce este în interior este mai probabil să depășească așteptările noastre. Contraintuitiv, avem mai multe șanse să îl iubim - nu în ciuda ambalajului său, ci chiar din cauza lui. Interesant este că studiul a descoperit, de asemenea, că, cu cât relația dintre cei care-și dăruiesc cadouri este mai strânsă, cu atât aceste rezultate sunt mai mari. Cu alte cuvinte, cu cât prietenia este mai strânsă, cu atât este mai probabil să fii dezamăgit de un cadou frumos împachetat (sau mai încântat de unul care arată ca și când ar fi fost lovit de toți pereții).
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.