Recent, o firmă de arhitectură din Rusia a proiectat un buncăr rezistent la invazia zombie care să se potrivească camionetei Cybertruck.
Se numește CyberHouse, structura fiind concepută pentru a rezista la dezastre, cum ar fi uraganele, cutremure sau contaminarea radioactivă. Firma din spatele proiectului, Modern House, cu sediul la Moscova, susține că această construcție ar putea proteja locuitorii ei de o invazie zombie - întrucât aceștia nu vor fi capabili să escaladeze pereții înclinați sau să pătrundă pe ușă”.
O serie de ilustrații grafice ale buncărului prezintă camioneta Cybertruck produsă de Tesla, parcată în fața lui. Casa-concept a fost inspirată de acest vehicul futurist, cu numeroase unghiuri și un aspect metalic, fiind completată cu un spațiu de parcare pentru camioneta de aproape 6 metri.
Locuința ar putea găzdui până la șapte persoane în caz de dezastru. Arhitectul principal al firmei, Alex Wizhevsky, a spus că s-a inspirat atât de designul Tesla, cât și de cel al submarinelor, totul fiind construit în jurul unui miez din beton armat. „În dezvoltarea CyberHouse, am luat ca bază principiul construirii submarinelor nucleare moderne”, a explicat Wizhevsky pentru CNN. „Carcasa cu mai multe straturi propusă în proiectul nostru asigură siguranță maximă împotriva diferitelor dezastre.”
Sistemele de tratare și purificare a apei și aerului ar ajuta supraviețuirea dacă s-ar întrerupe aprovizionarea. Descrisă drept „complet autonomă”, casa va fi alimentată și de panouri solare și turbine eoliene, ceea ce înseamnă că locuitorii ar putea trăi acolo timp de un an.
În mod natural, includerea unei terase în aer liber pentru a face plajă face din CyberHouse o alegere de lux pentru clientul exigent al Tesl, iar structura poate fi concepută pentru a conține o piscină mică, în cazul în care viitorul proprietar își dorește acest lucru.
Deși nu există planuri imediate pentru construirea unei CyberHouse, arhitectul s-a exprimat că are încrederea că viziunea sa va deveni în curând o realitate. El a raportat interesul mai multor „potențiali clienți” din Rusia, Spania și SUA. Wizhevsky consideră că buncărul său oferă o privire realistă asupra modului în care vor evolua gusturile noastre estetice.
„Arhitectura mondială, și acum industria auto, se îndreaptă spre simplificarea formelor, utilitarismul maximal și manufacturabilitatea”, a spus el, adăugând că noile tehnologii „dau speranță iubitorilor acestui stil că va crește în cultura de masă în viitorul apropiat.”
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.