Akon nu va mai fi singur pentru mult timp. Celebrul cântăreț continuă planurile de a construi un nou oraș inteligent în Senegal, în care cetățenii să poată trăi și lucra - și unde membrii diasporei africane vor fi întotdeauna bineveniți.
Akon, în vârstă de 47 de ani, cunoscut pentru hit-uri precum „Smack That” și „Lonely”, a confirmat că „Akon City” va fi construit începând de anul viitor, în ciuda efectelor devastatoare ale pandemiei asupra turismului global. Metropola de 2.000 de acri, care a fost promovată pentru prima dată de cântăreț în 2018, va avea o stațiune de lux întinsă, clădiri de apartamente, studiouri de înregistrare, un stadion și chiar propria criptomonedă, „Akoin”.
Oaza va funcționa cu energie curată - furnizată fără îndoială de Akon Lighting Africa, care sprijină proiectele de energie solară din zonele rurale. Bineînțeles, noul oraș va avea o estetică futuristă care să se potrivească cu tehnologia de ultimă oră.
Fondat de Bakri & Associates Development Consultants , orașul este caracterizat de structuri strălucitoare, aproape suprarealiste. De fapt, redările arată ca fundalul unui film al lui Ridley Scott.
Akon City pare să fie mai mult decât un simplu monument al ego-ului cântărețului. Centrul va fi situat în țara natală a lui Akon, Senegal, unde și-a petrecut o mare parte din copilărie înainte de a se muta în New Jersey când avea 11 ani. Artistul a declarat pentru Associated Press că proiectul este orientat spre stimularea economiei locale și crearea de locuri de muncă atât de necesare pentru senegalezi. El prevede, de asemenea, că orașul va servi drept „casă” pentru afroamericani și pentru ceilalți membri ai diasporei africane care se confruntă cu nedreptatea rasială.
Akon, care are o avere estimată la 80 de milioane de dolari, a declarat pentru AP că proiectul valorează 6 miliarde de dolari. A refuzat totuși să spună cine vor fi investitorii.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.