„Criza este doar o modalitate nefericită de a separa liderii doar după nume, iar liderii după caracter și abilitate.”, spune Gianpiero Petriglieri, profesor de comportament organizațional la școala de afaceri franceză INSEAD. Petriglieri crede că cei mai buni lideri „știu să facă față incertitudinii și anxietății ridicate.”
„Sunt vremurile care arată cu adevărat calitatea leadershipului, mai mult decât atunci când lucrurile merg bine”, susține Randall Peterson, profesor de comportament organizațional și director academic al Leadership Institute de la London Business School. „Multe păcate sunt acoperite de boomul economic.”
Stanislas Haquet, director asociat al unei firme de consultanță din Paris, a avertizat că o criză tinde să agraveze deficiențele liderilor, fie că este vorba despre lipsa de decisivitate sau lipsa de empatie. „În schimb, unii lideri își dezvăluie calitățile în aceste tipuri de ocazii. Nu este doar o chestiune de calități înnăscute. Este, de asemenea, o chestiune de pregătire și anticipare”, a spus el.
Uită trecutul!
Potrivit lui Petriglieri, managerii trebuie să renunțe la obiceiurile și reflexele din ultimul deceniu, când multe industrii, inclusiv moda și sectorul bunurilor de lux, au înflorit. Peterson a menționat un alt fenomen psihologic: „efectul amenințării -rigiditatea”. În esență, când oamenii sunt amenințați, ei devin mai rigizi și tind să „revină la lucruri care au funcționat întotdeauna în trecut”.
Fii mereu prezent!
În timpul oricărei crize, cel mai necesar este ca liderii să fie mereu prezenți. Managerii trebuie să transmită, de asemenea, încredere, să ia decizii rapide și să ofere directive clare. Dacă transmit încredere arată că dețin controlul situației. Acest lucru ajută la calmarea temerilor angajaților.
Concentrează-te pe prezent!
În circumstanțe normale, liderii se concentrează la 80% pe viitor și 20% pe prezent. Într-o criză de genul acesta, e nevoie să facă învers. Managerii trebuie să fie prezenți, disponibili și să se concentreze asupra a ceea ce este necesar acum. Ei trebuie să considere că această criză nu va dispărea în câteva luni. Este nevoie de o viziune de doi ani.
Comunică des și sincer
Liderii trebuie să își schimbe comportamentul și stilul de conducere. „Trebuie să fie sinceri și transparenti cu informațiile pe care le cunosc. Oamenii doresc informații chiar dacă acestea nu sunt pozitive. Vor să afle adevărul. Este extrem de important un dialog constant cu angajații, colaboratorii, proprietarii, partenerii și furnizorii. Această comunicare trebuie să fie bidirecțională și sinceră.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.