La fel ca în cazul plantelor de afară, schimbările de temperatură vor afecta modul în care evoluează grădina interioară. De fapt, pentru multe specii de plante de casă, înțelegerea acestei schimbări poate însemna diferența dintre a fi o plantă ușor de îngrijit și una care va lupta zilnic să supraviețuiască. Iată, așadar, câteva lucruri de care trebuie să vă amintiți.
Majoritatea caselor moderne nu suferă de o scădere semnificativă a temperaturii în timpul iernii, dar vor avea niveluri de lumină mai mici pe măsură ce zilele devin mai întunecate. Deoarece plantele sunt în esență panouri solare vii, această încetinire a furnizării de energie înseamnă o luptă pentru ele. Cele care iubesc enorm lumina, așa cum sunt cactusii și plantele suculente, se lungesc adesea în timp ce încearcă să se întindă spre o sursă de lumină pentru a profita de razele solare meschine de iarnă. Altele, cum ar fi citricele și pileas, vor începe să-și piardă frunzele, epuizate de lipsa energiei solare și pentru a se adapta unui metabolism rapid dintr-o cameră caldă.
Există trucuri simple pentru a depăși acest lucru. În primul rând, pur și simplu mutați planta mai aproape de o fereastră. Singurul avertisment este de a evita amplasarea lor în apropierea caloriferelor, ale căror niveluri ridicate de căldură pot literalmente să fiarbă plante.
Alternativ, mutați-vă planta într-o cameră mai rece, multe plante nu vor sesiza nivelurile de lumină mai mici, atât timp cât sunt asociate cu condiții mai reci. Această scădere a temperaturii le încetinește metabolismul, astfel încât nu vor necesita atât de multă energie solară. Majoritatea plantelor de casă vor avea rezultate mai bune cu temperaturi de 15 °C.
Deoarece rata de creștere a plantelor încetinește iarna, la fel scad și cerințele lor pentru apă și îngrășăminte. Întrucât ucigașul cu numărul unu al plantelor de uz casnic este de obicei supraîncălzirea, este posibil să fie nevoie să reduci porția de apă pe jumătate (sau chiar mai mult) pe timp de iarnă, astfel încât rădăcinile plantei tale să nu stea în umiditate constantă și să putrezească.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.