La fel ca orice alt cont de Instagram care nu este pentru consum public, conținutul este rezervat doar angajaților companiei Moncler. Conținutul nu este atât de diferit față de ceea ce publică anumite mărci în zilele noastre: angajații din întreaga companie se pot înscrie la cursuri de yoga, pot lua cursuri de nutriție și pot urmări sesiuni de sănătate mintală sau pot participa la discuții cu specialiști. Dar într-o lume în care carantina a forțat angajații să lucreze de la distanță săptămâni întregi, compania a trebuit să fie creativă pentru a-și menține personalul conectat, a declarat directorul executiv Remo Ruffini despre decizia de a face contul. Moncler nu este singura companie care se ocupă de modul în care poate ridica moralul angajaților în perioadele incerte. Miliarde de oameni au fost obligați să rămână în casele lor, din cauza pandemiei. Sondajele arată niveluri crescute de anxietate și depresie.
Multe companii constată că întâlnirile pe Zoom și e-mailurile întreprinderii de la CEO nu sunt suficiente pentru a menține angajații motivați și optimizați. Cheia, spun specialiștii, este ca liderii să conducă cu compasiune, concentrându-te pe oferirea de sprijin și facilitarea conexiunii. Multe companii comunică mai des cu angajații de când a început pandemie, fie prin e-mail, fie prin Zoom sau Google Meet. Cu toate acestea, comunicarea de dragul comunicării va servi doar pentru a submina conducerea și a frustra angajații. Liderii trebuie să-și construiască încrederea, împărtășind informații în mod deschis și sincer. „Piesa critică este transparența”, a spus Kristy Hurt, care deține o firmă de consultanță specializată pe modă și lux. „Chiar dacă veștile sunt proaste, este foarte important să fii complet transparent în ceea ce știi și ce nu știi.”
Aceasta poate fi o provocare atunci când conducerea vrea să protejeze compania de îngrijorarea cu privire la viitorul afacerii. Dar directorii nu ar trebui să redea veștile proaste. Multe companii vrea feedback de la angajați. Sunt eficiente atunci când liderii pot demonstra că acționează la sugestii. Găsirea modalităților de conectare socială este esențială, deoarece multe persoane se simt izolate și singure. Liderii ar trebui să încurajeze personalul să mențină interacțiunile sociale. Cultura internă a unei companii nu este omogenă. Unii angajați s-ar putea bucura de un test virtual publicitar săptămânal, în timp ce alții ar prefera o pauză de cafea pe Zoom după-amiaza.
Datorită tehnologiei, multe companii sunt capabile să continue operațiunile zilnice, cu mici perturbări. Dezavantajul este însă că mulți angajați simt că linia dintre viața lor de acasă și viața profesională se șterge ușor. Companiile trebuie să se asigure că angajații iau pauze regulate. Cei care au grijă de copii sau rude bolnave vor avea nevoie de mai multă flexibilitate a programului de lucru. Experții cred că liderii ar trebui să prezinte obiective pentru următoarele șase luni și să comunice clar modul în care angajații pot contribui. În timpul unei perioade de criză, este ușor să cedăm. Dar nu uitați să sărbătoriți câștigurile mici pe parcurs și să nu ezitați să recunoașteți munca grea a echipei.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.
Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate