Cum ridici moralul angajaților în timpul crizei provocate de pandemie

La fel ca tânăra miliardară Kylie Jenner și nenumărați adolescenți și milenari, Moncler are propriul său Finsta. Potrivit dicționarului urban, Finsta este o combinație de cuvinte Fake și Insta(gram).

La fel ca orice alt cont de Instagram care nu este pentru consum public, conținutul este rezervat doar angajaților companiei Moncler. Conținutul nu este atât de diferit față de ceea ce publică anumite mărci în zilele noastre: angajații din întreaga companie se pot înscrie la cursuri de yoga, pot lua cursuri de nutriție și pot urmări sesiuni de sănătate mintală sau pot participa la discuții cu specialiști. Dar într-o lume în care carantina a forțat angajații să lucreze de la distanță săptămâni întregi, compania a trebuit să fie creativă pentru a-și menține personalul conectat, a declarat directorul executiv Remo Ruffini despre decizia de a face contul. Moncler nu este singura companie care se ocupă de modul în care poate ridica moralul angajaților în perioadele incerte. Miliarde de oameni au fost obligați să rămână în casele lor, din cauza pandemiei. Sondajele arată niveluri crescute de anxietate și depresie.

Multe companii constată că întâlnirile pe Zoom și e-mailurile întreprinderii de la CEO nu sunt suficiente pentru a menține angajații motivați și optimizați. Cheia, spun specialiștii, este ca liderii să conducă cu compasiune, concentrându-te pe oferirea de sprijin și facilitarea conexiunii. Multe companii comunică mai des cu angajații de când a început pandemie, fie prin e-mail, fie prin Zoom sau Google Meet. Cu toate acestea, comunicarea de dragul comunicării va servi doar pentru a submina conducerea și a frustra angajații. Liderii trebuie să-și construiască încrederea, împărtășind informații în mod deschis și sincer. „Piesa critică este transparența”, a spus Kristy Hurt, care deține o firmă de consultanță specializată pe modă și lux. „Chiar dacă veștile sunt proaste, este foarte important să fii complet transparent în ceea ce știi și ce nu știi.”

Aceasta poate fi o provocare atunci când conducerea vrea să protejeze compania de îngrijorarea cu privire la viitorul afacerii. Dar directorii nu ar trebui să redea veștile proaste. Multe companii vrea feedback de la angajați. Sunt eficiente atunci când liderii pot demonstra că acționează la sugestii. Găsirea modalităților de conectare socială este esențială, deoarece multe persoane se simt izolate și singure. Liderii ar trebui să încurajeze personalul să mențină interacțiunile sociale. Cultura internă a unei companii nu este omogenă. Unii angajați s-ar putea bucura de un test virtual publicitar săptămânal, în timp ce alții ar prefera o pauză de cafea pe Zoom după-amiaza.

Datorită tehnologiei, multe companii sunt capabile să continue operațiunile zilnice, cu mici perturbări. Dezavantajul este însă că mulți angajați simt că linia dintre viața lor de acasă și viața profesională se șterge ușor. Companiile trebuie să se asigure că angajații iau pauze regulate. Cei care au grijă de copii sau rude bolnave vor avea nevoie de mai multă flexibilitate a programului de lucru. Experții cred că liderii ar trebui să prezinte obiective pentru următoarele șase luni și să comunice clar modul în care angajații pot contribui. În timpul unei perioade de criză, este ușor să cedăm. Dar nu uitați să sărbătoriți câștigurile mici pe parcurs și să nu ezitați să recunoașteți munca grea a echipei.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

Cât costă să te cazezi la hotelurile lui Gică Hagi, Andreea Bănică, Simona Halep sau George Copos

Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.

Cât costă geaca de rafie cu care s-a afişat Delia

Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.

Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

Adrian Mutu, de nerecunoscut după intervenția estetică făcută în Turcia

Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.

Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

Whisky-ul Macallan și Bentley costă mai mult decât o mașină nouă

Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.

Casa de lux a actriței Cara Delevingne, mistuită de flăcări

Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.

Cui a donat Ion Țiriac mare parte din avere

Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.

Cadourile de la Premiile Oscar 2024 valorează 170.000 de dolari

Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?

Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Fuziunea dintre modă și sunet: boxa portabilă Fendi x Devialet Mania

Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cea mai rapidă mașină din lume, scoasă la vânzare. Preţul cerut este uriaş

Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Mercedes-Benz ridică un hiperturn uimitor în Dubai

După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate

Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL