„Toată lumea, de la companiile aeriene la micii operatori, a schimbat modul în care abordează igienizarea”, spune Tyler Harper, director AEM Logistics, Events & Aircraft Detailing și autor al ghidului NBAA pentru dezinfecția și curățarea avioanelor.
Dezinfectarea completă a aeronavelor, unul dintre cele mai înalte și mai costisitoare niveluri de curățare, „nu mai este evitată”, spune Harper. În schimb, a devenit o necesitate - și o carte de vizită.
Pentru că biocidele au deteriorat componentele electronice ale cabinei și au contaminat zonele de pregătire a alimentelor, producătorii de aeronave au dezvoltat noi tehnici de igienizare. „Suntem împreună în asta”, spune Pradeep Fernandes, director general pentru strategia corporativă la Boeing.
Cercetători de la Universitatea de Ştiinţă şi Tehnologie (HKUST) din Hong Kong au anunţat că au dezvoltat un înveliş antiviral care ar putea oferi 90 de zile de protecţie „semnificativă” împotriva bacteriilor şi a virusurilor, precum coronavirusul care provoacă COVID-19 și care ar putea fi folosit pe avioane.
Sistemele de ionizare câștigă, de asemenea, mai mult teren. Acestea au sonde care urmăresc calitatea aerului și emit ioni de oxigen care inactivează particulele străine, de la molecule care transportă mirosuri de toaletă la aerosoli Covid-19.
Boeing a dezvoltat, de asemenea, o baghetă portabilă care emite lumină UV care ucide virușii și poate dezinfecta spațiul în mai puțin de 15 minute.
Aceste noi tehnologii completează sistemele de circulație a aerului deja încorporate în majoritatea aeronavelor, care mută aerul de sus în jos, astfel încât să nu se răspândească în cabină și să reintroducă regulat aer proaspăt. Orice aer recirculat trece printr-un filtru HEPA care poate captura 99,9% din materia microbiană, inclusiv viruși.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.