Cum intenționează Kering să repare Gucci în 2021

Grupul francez de lux pariază pe o strategie care se traduce prin povestire digitală și evenimente pentru a reporni marca sa stelară neperformantă.

Când Gucci a anunțat luna trecută colaborarea cu The North Face, 1,7 milioane de persoane s-au înscris la o tombolă care oferă acces la colecție mai devreme, ceea ce a făcut ca site-ul mărcii să cadă. Așadar, de ce se luptă marca vedetă a lui Kering să țină pasul cu colegii săi din sector?

Performanța dezamăgitoare a lui Gucci în cel de-al patrulea trimestru a făcut ca acțiunile Kering să scadă miercuri cu 7,1% la Bursa de la Paris, punându-l pe președintele Kering, François-Henri Pinault, în defensivă, deși executivul a insistat că este încrezător în perspectivele mărcii în timp ce își sărbătorește centenar în 2021.

„Începutul anului este foarte, foarte încurajator la Gucci”, a declarat Pinault analiștilor. „Am fost ambițioși și suntem foarte mulțumiți de ceea ce se întâmplă acum.”

Pandemia de coronavirus nu a fost de vină exclusiv pentru performanța insuficientă a mărcii Gucci, care a înregistrat o scădere de 10,3% a vânzărilor organice în al patrulea trimestru, reprezentând o înrăutățire comparativ cu trimestrul anterior și lipsind estimarea consensului pentru o scădere de 8%. de către analiști.

Prin comparație, divizia cheie de modă și articole din piele rivale LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton a înregistrat o creștere cu 18% a veniturilor similare în aceeași perioadă, condusă de Louis Vuitton și Dior.

În timp ce marca a cunoscut efectele închiderii pe scară largă a magazinelor și a scăderii puternice a turismului, o parte din necazurile sale provin din decizia sa de a accelera o nouă strategie care implică reducerea rețelei sale de vânzare cu ridicata și schimbarea investițiilor dintr-o mână de prezentări de modă de profil înalt la un ritm mai rapid de povestiri digitale și evenimente.

Deși inițiativa a fost conturată pentru prima dată în 2019 ca răspuns la normalizarea ratelor de creștere anterioare ale Gucci, aceasta va intra în vigoare în acest an - și Pinault se așteaptă să ofere rezultate rapid.

„Blocarea i-a dat lui Gucci ocazia de a trasa o cale corectivă pentru următorii ani, începând cu centenarul din 2021”, a spus el. „După ce a stabilit cu succes universul său unic în termeni de estetică și expresie în ultimii cinci ani, Gucci își poate acum concentra inițiativele majore creative în două momente cheie ale anului”, a continuat el.

„În același timp, marca va implementa o nouă cadență de activități „mereu activă ”, dezlănțuind și mai multe resurse pentru evenimente de merchandising în magazin și digitale, magazine pop-up și pop-ins, colecții capsulă - fie globale, fie legate de anumite evenimente sau regiuni - și colaborări creative puternice”, a spus Pinault.

În al treilea trimestru al anului 2020, Gucci a ocupat locul întâi în clasamentul Lyst al celor mai căutate mărci din lume pentru prima dată după al doilea trimestru al anului 2019, venind înaintea lui Off-White și Nike. Vizualizările de pagină pentru Gucci au crescut cu 52% în trimestrul al treilea de la un an la altul, a raportat platforma de cumpărături

Filmul în șapte părți al lui Gucci pentru colecția sa de primăvară, dezvoltat de directorul de creație Alessandro Michele împreună cu regizorul american Gus Van Sant, a atras 200 de milioane de vizualizări în prima săptămână de la lansare, în noiembrie, potrivit Pinault.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Angelina Jolie a vândut cadoul de la Brad Pitt. A obținut o sumă record!

Un tablou rar pictat de Winston Churchill și dăruit președintelui american Franklin Delano Roosevelt în timpul celui de-al Doilea Război Mondial a devenit luni cel mai scump tablou al fostului premier britanic vândut vreodată la o licitație, relatează CNN.

Noul Land Rover Defender, în ediție limitată, reînvie spiritul de aventură

Când ai o mașină iconică precum un Land Rover Defender, să-ți iei rămas bun poate fi un lucru greu de făcut.

Amazon vrea să-și lanseze propria monedă digitală

Amazon ar putea dezvălui în curând o nouă criptomonedă, dedicată achizițiilor exclusive pe diversele sale platforme, de la magazinul său online la Prime Video, prin intermediul magazinului său de aplicații, conform rapoartelor.

Anastasia Soare revoluționează lumea frumuseții cu noua aplicație pentru sprâncene

„Regina sprâncenelor” a stabilit o întâlnire virtuală pe telefon. Noua aplicație lansată de Anastasia Beverly Hills, marca Anastasiei Soare, promite să-ți salveze sprâncenele.

Cele 4 tendințe ale modei pentru toamna/iarna 2021/2022 văzute la prezentarea de modă Valentino

Prezentată colecției Valentino toamnă-iarnă 2021-2022 de la Milano combină modele grafice cu volume ultra-scurte, toate în alb și negru. Un nou capitol care sărbătorește individualitatea și o nouă viziune a romantismului.

Tratament regal | Cele mai frumoase castele din Europa de închiriat

Închirierea de castele este o experiență spectaculoasă de vacanță. Vă prezentăm opt ​​castele europene încântătoare, unele datând din secolul al XII-lea, pentru a petrece câteva nopți - dacă nu câteva săptămâni - în vacanța post-pandemică.

Moschino Fall 2021 | Odă pentru farmecul vechiului Hollywood

Jeremy Scott a prezentat noua colecție Moschino într-un film cu o distribuție uimitoare unde promovează glamourul vechiului Hollywood.

Estée Lauder a ales un nou ambasador global al mărcii

Estée Lauder a anunțat că a ales-o pe Ana de Armas, actriță nominalizată la Premiile Globurile de Aur, noua ambasadoare globală a mărcii. Ana va participa la campaniile publicitare, prima debutând în martie 2021, pentru un nou parfum. Ana se alătură listei actuale a talentelor globale Estée Lauder, inclusiv Anok Yai, Bianca Brandolini D'Adda, Carolyn Murphy, Diana Penty, Grace Elizabeth, Karlie Kloss și Yang Mi.

Dior Joaillerie | Etapele nevăzute în realizarea bijuteriilor din cea mai nouă colecție

Dior Joaillerie dezvăluie noua sa colecție Gem Dior, inspirată de natură și de designul mineralelor, oferind un loc pietrelor precum malachit, lapis lazuli, carneol, opal roz și ochi de tigru.

Gal Gadot, însărcinată din nou

Actrița Gal Gadot, în vârstă de 35 de ani, a transmis uimitoarea veste cu o fotografie, făcută împreună cu soțul ei, Yaron Varsano și cele două fiice ale lor, Maya și Alma.

Detofixierea de primăvară în 6 pași

Soarele din ultimele zile anunță revenirea iminentă a primăverii. Un sezon de reînnoire ideal pentru a readuce contorul la verde după câteva luni de încercare, atât fizic, cât și psihologic. Cheia? Concentrați-vă pe o cură de detoxifiere care va stimula procesul de purificare naturală a organismului afectat de stres, poluare, stil de viață sedentar și o dietă pro-inflamatorie.

Celebrul bulevard Champs-Elysees se transformă într-o „grădină extraordinară“

Franţa a făcut public un plan de a transforma bulevardul Champs-Elysees din Paris într-un proiect de 250 milioane de euro ce ar urma să fie implementat în 2024, când ţara va găzdui Jocurile Olimpice.

Jay-Z și LVMH au bătut palma

Jay-Z este unul dintre cei mai bogați artiști din lume. Potrivi revistei „Forbes”, el are o avere estimată la peste 1 miliard de dolari.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bitcoin sparge toate recordurile

Bitcoin urcă la noi maxime istorice. Cea mai populară criptomonedă din lume a continuat să câştige duminică.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Vânzările Hermes recuperează miraculos

Vânzările Hermes International au crescut în timp ce producătorul de genți Birkin a continuat să beneficieze de atracția sa stabilită ca marcă de lux premium.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Cum intenționează Kering să repare Gucci în 2021

Grupul francez de lux pariază pe o strategie care se traduce prin povestire digitală și evenimente pentru a reporni marca sa stelară neperformantă.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Jaguar | Plan radical de transformare

Jaguar a anunțat un plan radical de transformare numit „Reimagine” prin care marca va produce doar modele full-electrice din 2025.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
De ce mărcile de lux vor eșua fără clienții Gen-Z?

Multe mărci cred că membrii generației Z nu sunt clienți de lux. Cu toate acestea, până în 2030, ei vor fi liderii mondiali în domeniul cumpărării de lux, așa că înțelegerea lor este crucială, cred experții.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted ECONOMIC