Când Gucci a anunțat luna trecută colaborarea cu The North Face, 1,7 milioane de persoane s-au înscris la o tombolă care oferă acces la colecție mai devreme, ceea ce a făcut ca site-ul mărcii să cadă. Așadar, de ce se luptă marca vedetă a lui Kering să țină pasul cu colegii săi din sector?
Performanța dezamăgitoare a lui Gucci în cel de-al patrulea trimestru a făcut ca acțiunile Kering să scadă miercuri cu 7,1% la Bursa de la Paris, punându-l pe președintele Kering, François-Henri Pinault, în defensivă, deși executivul a insistat că este încrezător în perspectivele mărcii în timp ce își sărbătorește centenar în 2021.
„Începutul anului este foarte, foarte încurajator la Gucci”, a declarat Pinault analiștilor. „Am fost ambițioși și suntem foarte mulțumiți de ceea ce se întâmplă acum.”
Pandemia de coronavirus nu a fost de vină exclusiv pentru performanța insuficientă a mărcii Gucci, care a înregistrat o scădere de 10,3% a vânzărilor organice în al patrulea trimestru, reprezentând o înrăutățire comparativ cu trimestrul anterior și lipsind estimarea consensului pentru o scădere de 8%. de către analiști.
Prin comparație, divizia cheie de modă și articole din piele rivale LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton a înregistrat o creștere cu 18% a veniturilor similare în aceeași perioadă, condusă de Louis Vuitton și Dior.
În timp ce marca a cunoscut efectele închiderii pe scară largă a magazinelor și a scăderii puternice a turismului, o parte din necazurile sale provin din decizia sa de a accelera o nouă strategie care implică reducerea rețelei sale de vânzare cu ridicata și schimbarea investițiilor dintr-o mână de prezentări de modă de profil înalt la un ritm mai rapid de povestiri digitale și evenimente.
Deși inițiativa a fost conturată pentru prima dată în 2019 ca răspuns la normalizarea ratelor de creștere anterioare ale Gucci, aceasta va intra în vigoare în acest an - și Pinault se așteaptă să ofere rezultate rapid.
„Blocarea i-a dat lui Gucci ocazia de a trasa o cale corectivă pentru următorii ani, începând cu centenarul din 2021”, a spus el. „După ce a stabilit cu succes universul său unic în termeni de estetică și expresie în ultimii cinci ani, Gucci își poate acum concentra inițiativele majore creative în două momente cheie ale anului”, a continuat el.
„În același timp, marca va implementa o nouă cadență de activități „mereu activă ”, dezlănțuind și mai multe resurse pentru evenimente de merchandising în magazin și digitale, magazine pop-up și pop-ins, colecții capsulă - fie globale, fie legate de anumite evenimente sau regiuni - și colaborări creative puternice”, a spus Pinault.
În al treilea trimestru al anului 2020, Gucci a ocupat locul întâi în clasamentul Lyst al celor mai căutate mărci din lume pentru prima dată după al doilea trimestru al anului 2019, venind înaintea lui Off-White și Nike. Vizualizările de pagină pentru Gucci au crescut cu 52% în trimestrul al treilea de la un an la altul, a raportat platforma de cumpărături
Filmul în șapte părți al lui Gucci pentru colecția sa de primăvară, dezvoltat de directorul de creație Alessandro Michele împreună cu regizorul american Gus Van Sant, a atras 200 de milioane de vizualizări în prima săptămână de la lansare, în noiembrie, potrivit Pinault.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Fondatorul Amazon Jeff Bezos a revenit pe primul loc în clasamentul miliardarilor întocmit de Bloomberg, cu o avere estimată la 200 de miliarde de dolari
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.