Cum intenționează Kering să repare Gucci în 2021

Grupul francez de lux pariază pe o strategie care se traduce prin povestire digitală și evenimente pentru a reporni marca sa stelară neperformantă.

Când Gucci a anunțat luna trecută colaborarea cu The North Face, 1,7 milioane de persoane s-au înscris la o tombolă care oferă acces la colecție mai devreme, ceea ce a făcut ca site-ul mărcii să cadă. Așadar, de ce se luptă marca vedetă a lui Kering să țină pasul cu colegii săi din sector?

Performanța dezamăgitoare a lui Gucci în cel de-al patrulea trimestru a făcut ca acțiunile Kering să scadă miercuri cu 7,1% la Bursa de la Paris, punându-l pe președintele Kering, François-Henri Pinault, în defensivă, deși executivul a insistat că este încrezător în perspectivele mărcii în timp ce își sărbătorește centenar în 2021.

„Începutul anului este foarte, foarte încurajator la Gucci”, a declarat Pinault analiștilor. „Am fost ambițioși și suntem foarte mulțumiți de ceea ce se întâmplă acum.”

Pandemia de coronavirus nu a fost de vină exclusiv pentru performanța insuficientă a mărcii Gucci, care a înregistrat o scădere de 10,3% a vânzărilor organice în al patrulea trimestru, reprezentând o înrăutățire comparativ cu trimestrul anterior și lipsind estimarea consensului pentru o scădere de 8%. de către analiști.

Prin comparație, divizia cheie de modă și articole din piele rivale LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton a înregistrat o creștere cu 18% a veniturilor similare în aceeași perioadă, condusă de Louis Vuitton și Dior.

În timp ce marca a cunoscut efectele închiderii pe scară largă a magazinelor și a scăderii puternice a turismului, o parte din necazurile sale provin din decizia sa de a accelera o nouă strategie care implică reducerea rețelei sale de vânzare cu ridicata și schimbarea investițiilor dintr-o mână de prezentări de modă de profil înalt la un ritm mai rapid de povestiri digitale și evenimente.

Deși inițiativa a fost conturată pentru prima dată în 2019 ca răspuns la normalizarea ratelor de creștere anterioare ale Gucci, aceasta va intra în vigoare în acest an - și Pinault se așteaptă să ofere rezultate rapid.

„Blocarea i-a dat lui Gucci ocazia de a trasa o cale corectivă pentru următorii ani, începând cu centenarul din 2021”, a spus el. „După ce a stabilit cu succes universul său unic în termeni de estetică și expresie în ultimii cinci ani, Gucci își poate acum concentra inițiativele majore creative în două momente cheie ale anului”, a continuat el.

„În același timp, marca va implementa o nouă cadență de activități „mereu activă ”, dezlănțuind și mai multe resurse pentru evenimente de merchandising în magazin și digitale, magazine pop-up și pop-ins, colecții capsulă - fie globale, fie legate de anumite evenimente sau regiuni - și colaborări creative puternice”, a spus Pinault.

În al treilea trimestru al anului 2020, Gucci a ocupat locul întâi în clasamentul Lyst al celor mai căutate mărci din lume pentru prima dată după al doilea trimestru al anului 2019, venind înaintea lui Off-White și Nike. Vizualizările de pagină pentru Gucci au crescut cu 52% în trimestrul al treilea de la un an la altul, a raportat platforma de cumpărături

Filmul în șapte părți al lui Gucci pentru colecția sa de primăvară, dezvoltat de directorul de creație Alessandro Michele împreună cu regizorul american Gus Van Sant, a atras 200 de milioane de vizualizări în prima săptămână de la lansare, în noiembrie, potrivit Pinault.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC