Nu numai că Jennifer Lopez și-a sărbătorit ziua de naștere într-o locație fantastică din sudul Franței, dar a fost, de asemenea, la bordul unui iaht lung de 85 de metri, la fel de impresionant ca și diva. Oferă un helideck, o terasă complet echipată, cu piscină și cadă cu hidromasaj, și multe altele.
Cum arată interiorul acestui mega-iaht de 130 de milioane de dolari pe care Bennifer au petrecut o vacanță romantică?
Valerie are o lungime de 85,1 metri și a fost construit în 2011. Ambarcațiunea de lux a fost renovată complet în 2019 și este dotată cu cele mai luxoase facilități pentru a impresionat celebrități precum Ben Affleck și Jennifer Lopez!
Valerie se mândrește cu șase punți conectate printr-un lift, nouă cabine fastuoase pentru a găzdui 17 oaspeți și o cameră pentru un echipaj de 27 de membri. Există, de asemenea, o creșă pentru copiii oaspeților.
Espen Øino și designerul de interior Reymond Langton au transformat împreună Valerie în simbolul luxului. Punctul culminant trebuie să fie terasa de pe puntea principală complet echipată, cu o piscină lungă de 20 de metri și o cadă cu hidromasaj.
„Detaliile se dezvăluie în timp ce vă plimbați în jurul iahtului”, spune designerul de interior Pascale Reymond, care compară interiorul cu o cutie de bijuterii frumoasă.
Firma de proiectare cu sediul la Londra s-a inspirat din iconicul Claridge's din Londra și a încorporat motive Art Deco peste tot. Sala de mese în aer liber este un exemplu excelent și găzduiește 20 de persoane.
Mega-iahtul Valerie deține și o sufragerie care încorporează flori reale în detalii de alamă pentru evenimente mai formale.
Puntea superioară este un apartament, cu un salon superior plin de lumină, care funcționează ca lounge și cinema și mai multe cabine pentru copii, bonă și alți oaspeți mai apropiați. Apartamentul este conectat printr-o scară privată la un al doilea partament master de pe puntea principală. Conține un dormitor impunător, care se bucură de o terasă privată cu jacuzzi și loc pentru servit micul dejun, plus multe alte facilități de top.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.