După o carieră de 50 de ani în decorarea caselor, fără a mai menționa proiectarea unora dintre cele mai prestigioase hoteluri din lume, Jacques Grange s-a ocupat în sfârșit și de atelierul Chanel.
Designerul de interior, membru al cercului interior al lui Yves Saint Laurent, care a proiectat toate casele couturierului, a fost prieten multă vreme cu fostul director artistic Chanel, Karl Lagerfeld, dar după o dispută între Saint Laurent și Lagerfeld în anii '70, Grange nu a mai putut colabora cu Chanel.
După moartea partenerului lui Saint Laurent, Pierre Bergé, în 2017, Lagerfeld a avut câteva întâlniri cu Jacques Grange prin intermediul unui prieten comun. El a dorit ca Grange să redecoreze salonul istoric de haute couture Chanel, situat pe Rue Cambon la numărul 31, într-o clădire care găzduiește și apartamentul fondatoarei Gabrielle „Coco” Chanel.
Ca parte a unei renovări mai ample a sediului central Chanel, care a transformat o întreagă secțiune din Rue Cambon, proiectul de renovare a durat 24 de luni. Lagerfeld s-a stins din viață în 2019, ceea ce înseamnă că nu a văzut realizarea planului, dar succesorul său Virginie Viard a fost implicat îndeaproape de la început.
Inspirându-se din fotografii vechi, Grange a decis să refacă volumele originale ale spațiului, dominat de o scară Art Deco în oglindă atât de celebră încât Ministerul Culturii din Franța a declarat-o monument istoric. Aici Coco Chanel, cu țigara în mână, se așeza să-și urmărească spectacolele de modă, nevăzută de public.
După ce a refăcut scara modernistă, Grange a recreat tavanul curbat original al camerei și a adăugat oglinzi înalte coloanelor. Într-un colț, a așezat un paravan supradimensionat. A adăugat un covor gri și corpuri de iluminat albe, proiectate de Patrice Dangel, pornind de la o copie a unei console din sticlă și metal din anii 1930 salvată dintr-un butic Chanel. Atelierul conține mese de soclu din sticlă și rășină ale artistei grecești Marina Karella. Canapele și fotoliile supradimensionate tapițate de Decour adaugă o notă confortabilă spațiului.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.