În copilărie, aventurile lui Alice în țara minunilor ne-au lăsat pe toți uimiți. La maturitate, o altă Alice s-a pregătit să te lase cu gura căscată. Capriciosul Concept de Superyacht de aproape 100 de metri numit Alice va fi prezentat la Monaco Yacht Show din acest an. Da, superyachtul este numit după clasicul lui Lewis Carroll, Aventurile lui Alice în Țara Minunilor și transformă nostalgia de neprețuit într-o frumusețe naturală.
Deocamdată, este un concept cu redări fantastice care ne arată minunea imaginației unui om. Monaco Yacht Show se va desfășura în perioada 22-25 septembrie, unde această minunată ambarcațiune va fi prezentată de șantierul naval german Lürssen. Să aruncăm o privire în această țară a minunilor pe apă.
Videoclipul lui Lürssen pe Youtube dezvăluie o navă magnifică de 98 de metri care cuprinde cinci punți ce înlocuiesc puntea principală cu aspectul său unic.
Într-o primă încercare de acest gen, designerii au folosit în întregime puntea exterioară extinsă și deschisă, cu micul său parc natural, care permite multe activități distractive. Ideea a rezultat din feedback-ul multor proprietari care spun că salonul principal nu este folosit atât de mult.
Designerul companiei, Jim Robert Sluijter, a încercat un aspect fanstastic, care plasează zone de luat masa și saloane pe punțile superioare, un teren de paddle tennis în pupa. Situat sub punțile ridicate se află un bar semi-închis și un ring de dans.
Puntea principală este un spațiu foarte zen, fără zgomotele motoarelor diesel utilizate pentru a propulsa barca. Alice va avea un sistem de propulsie cu rezervor de combustibil pe metanol.
Doar un concept, deocamdată, macheta navei putând fi explorată la Monaco Yacht Show din acest an.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.