Dacă ai deja suficiente bijuterii Tiffany, de ce să nu ai și o casă Tiffany?
Conacul Ayer, singura casă din lume proiectată complet de Louis Comfort Tiffany, fiul fondatorului Tiffany & Co., Charles Lewis Tiffany, tocmai a fost scoasă la vânzare pentru 17 milioane de dolari în cartierul Back Bay din Boston.
Dezvăluit în 1902, conacul cu cinci etaje din Epoca de Aur se întinde pe o suprafață de 1500 de metri pătrați. Dezvoltatorii speră să redevină la origini ca o casă unifamilială care are șase dormitoare, 13 băi, 10 șeminee și o terasă pe acoperiș, printre alte facilități de lux.
În ciuda renovărilor, multe dintre detaliile originale ale casei au rămas la locul lor. Tiffany s-a inspirat pentru conacul din Boston din Grecia antică, Orientul Îndepărtat și chiar Expoziția Mondială de la Chicago.
Scara de marmură albă a impresionantului foaier prezintă plăci de mozaic Tiffany, iar un templu grecesc trompe l'oeil este văzut prin arcul prosceniului. Vitralii și luminatoare, tencuieli frumoase și mantale elaborate sunt doar câteva puncte de atracție suplimentare.
Casa a fost proiectată inițial pentru omul de afaceri Frederick Ayer și soția sa Ellen, care au apelat la Tiffany pentru design. Deși este mai cunoscut pentru lămpile sale din sticlă cu plumb, Tiffany a oferit o mână de ajutor în orice, de la exteriorul casei până la obiectele decorative și tapet. În 2005, proprietatea a fost desemnată Reper istoric național.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.