Dar știați că artistul britanic are o înclinație serioasă pentru ceasurile rafinate? De fapt, se zvonește că deține o colecție impresionantă de ceasuri de lux care valorează peste 6 milioane de dolari.
În 2019, artistul de 31 de ani a dezvăluit că a colecționat ceasuri de la 20 de ani și că este atras de ceasuri, parțial din cauza coleguluid e breaslă John Mayer.
„Am cumpărat ceasuri pentru ocazii importante sau lucruri importante care s-au întâmplat în viața și cariera mea. Pot indica fiecare ceas la un moment special din viața mea. Un IWC Big Pilot pentru cea de-a 22-a aniversare a mea sau un Patek Philippe 5004 pentru că am fost nominalizat la primul meu Grammy (în 2012). Multe amintiri și multe ceasuri, dar toate sunt la fel de speciale și au la fel de mult sens”, a împărtășit el comunității de iubitori și pasionați de ceasuri Hodinkee.
Iată cele mai apreciate piese din colecția de ceasuri a cântărețului!
În timpul unui eveniment din 2019, Sheeran a fost surprins purtând un cronograf Patek Philippe 2499 cu calendar perpetuu extrem de rar și de epocă, cu fazele lunii. Doar 349 de piese ale modelului au fost produse vreodată între 1950 și 1985, iar la licitația Sotheby's din 2018, unul dintre cele mai remarcabile ceasuri de mână pe care Patek Philippe le-a proiectat vreodată a fost vândut cu 3,9 milioane de dolari.
Sheeran este cu siguranță un fan Patek Philippe.
El a purtat Nautilus cu cadran verde super-rar la ceremonia de decernare a premiilor britanice GQ Men of the Year din 2021. Rama ceasului este fixată cu un rând de diamante tăiate baghetă de 3,6 carate. La un preț inițial de aproximativ 95.000 de dolari, ceasul se vinde deja la casele de licitații cu până la 376.000 de dolari.
Un alt brand aparent preferat al lui Sheeran este Richard Mille. La MTV Video Music Awards din 2017, unde a luat acasă premiile Artistul anului și cel mai bun videoclip masculin, el a făcut furori cu exoticul Richard Mille RM 38-01 Tourbillon G-Sensor Bubba Watson White Quartz TPT.
Proiectat special pentru jucătorul de golf de renume mondial Bubba Watson, ceasul în ediție limitată costă aproximativ 825.000 de dolari.
Anul trecut, Ed Sheeran l-a etalat pe Richard Mille RM 27-03 extrem de stilizat, proaspăt lansat, în timpul spectacolului său pentru Jingle Ball. Conceput special pentru legenda spaniolă a tenisului Rafael Nadal, ceasul a fost lansat într-o serie limitată de 50 de piese și poate rezista la șocuri de până la 10.000 g, vândut cu amănuntul la 725.000 de dolari.
Patek Philippe și Richard Milles nu sunt singurele mărci de lux pe care le deține Sheeran. De asemenea, deține râvnita ediție extrem de limitată Audemars Piguet Royal Oak Tourbillon Extra-Thin din ceramică neagră.
Cu o grosime de doar 9 mm, carcasa elegantă de 41 mm a ceasului este împodobită cu cristale de safir pe față și pe spate și prezintă o „Tapisserie Evolutive” neagră. Dezvăluit în 2019 ca o ediție limitată de 100 de piese, Audemars Piguet Royal Oak Tourbillon costă aproximativ 375.000 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.