Rezultatul este spectaculos! Pentru a supraveghea proiectul, Paltrow a apelat la ajutorul lui Robin Standefer și Stephen Alesch, fondatorii firmei de arhitectură care a proiectat primul magazin pop-up și locație permanentă pentru brandul ei de stil de viață, Goop. Împreună, au creat o locuință liniștită, pe care o împarte acum cu soțul ei, scenaristul și producătorul Brad Falchuk.
„Puterea casei este în subtilitățile luminii și ale spațiului”, a spus Gwyneth Paltrow. „Am petrecut mult timp evaluând tiparele de familie, cum trăim cu adevărat, ceea ce ne face să ne simți cel mai confortabil. Accentul a fost pe experiență, pe emoție.”
La intrare, vedeta are un șemineu în stil european și gresie second-hand recondiţionată, o variantă mai prietenoasă cu mediul. Casa continuă cu o cameră de zi luxoasă, unde actriţa a optat pentru mobilier de epocă, cu elemente din marmură şi piese sculptate, dar şi pentru un candelabru din lemn.
Reședința este, totuși, mai contemporană decât ar părea. Pentru început, funcționează în întregime cu energie solară și folosește un „sistem de epurare a apei”. Tavanul este şi el impresionant, decorat cu instalaţii de iluminat şi globuri de sticlă.
Starea de spirit clasică este, de asemenea, compensată de iluminatul contemporan și mobilierul de pluș în forme fluide, post-moderne. Pentru a crea ceea ce ea a descris ca fiind un „apartament parizian situat într-un vechi hambar european”, actrița a apelat la designerul de interior și prietena apropiată Brigette Romanek, despre care vedeta a recunoscut că este „mai contemporană decât mine”.
Piesa de rezistenţă este, însă, spa-ul vedetei, care a costat peste 26 de mii de euro. Acesta are faianţa făcută la comandă şi o cadă cu hidromasaj. Pentru întreaga construcţie, Gwyneth a scos din buzunar peste un milion de euro, potrivit Architectural Digest.
om Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.
Pentru cea de-a 78-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes, care are loc între 13 și 24 mai 2025, Chopard se reconectează cu magia unei iubiri care durează de mai bine de un sfert de secol.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Gisele Bündchen trăiește prima Zi a Mamei ca mamă a trei copii, marcând momentul cu emoție și discreție.
Kim Kardashian (44 de ani) a făcut senzație la tribunalul din Paris, unde a sosit alături de mama sa, Kris Jenner (69 de ani), pentru a depune mărturie în procesul tâlharilor care au jefuit-o în 2016. Vedeta de televiziune a strălucit cu un look de milioane de dolari.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.
iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live
Locuința în stil mediteranean care a servit drept punct de plecare pentru serialul E! Keeping Up With the Kardashians și care a transformat familia Kardashian-Jenner în staruri de televiziune, tocmai a fost scoasă la vânzare pentru 13,5 milioane de dolari, potrivit New York Times.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).