Poate că ți-ar plăcea o insulă sau un aragaz mai mare sau o schemă de culori cu totul nouă. Sau poate nu știi ce-ți dorești cu adevărat și cauți ceva inspirație? Din rândurile ce urmează vei afla afla care sunt cele mai fierbinți tendințe ale anului. Așadar ce ne-a pregătit 2020?
În orice casă, bucătăria este „sufletul” familiei: aici ne bem cafeaua dimineața, pregătim mesele în familie, creăm amintiri și, de cele mai multe ori, dăm cele mai reușite petreceri. Bucătăria este elementul central în orice casă și prima încăpere amenajată, fie că ne mutăm în casă nouă, fie că renovăm actualul domiciliu.
Tendințele sunt clare în 2020.
Uitați de bucătăriile monicromatice sau în nuanțe asemănătoare. Tendința de combinare a două culori pe dulapurile de bucătărie va crește în 2020. Optați pentru nuanțe profunde, întunecate și contrastați cu nuanțe mai luminoase în altă parte pentru a adăuga profunzime și caracter spațiului.
Tendința se extinde dincolo de o culoare contrastantă pe pereți. De la dulapuri până la blaturile de lucru, aveți libertatea de a explora diferite elemente de design.
Într-o perioadă în care ne străduim să ne deconectăm, pentru bunăstarea noastră generală, mulțumită Mariei Kondo, depozitarea este esențială. Mai ales în bucătăriile în care avem nevoie de atât de multe lucruri, de la ingrediente la ustensile de gătit. Spațiile de depozitat ascunse trebuie să ofere o estetică plăcută bucătăriilor noastre.
În ultimii ani, totul a fost despre bleumarin, dar așteptați-vă să vedeți mai mult verde în bucătării de acum înainte. Ar putea fi sub formă de accente, cum ar fi un tapet cu frunze de palmier. Cu toate acestea, este din ce în ce mai probabil să-l vedeți pe pardoseli și dulapuri, în tonuri de smarald și verde închis.
„Tendința de nuanțe îndrăznețe, întunecate a fost proeminentă pe tot parcursul anului 2019, iar pe măsură ce înaintăm în 2020, dulapurile de bucătărie verzi devin elemente cheie”, spun experții. Verdele este cea mai populară culoare pentru decorațiuni, e exotică, de lux.
Dar nuanțele de albastru bleumarin continuă să fie o tendință majoră în alegerea dulapurilor de bucătărie. Atunci când dorim să alegem o culoare mai sofisticată și mai dramatică pentru bucătărie, albastrul cerului de la miezul nopții e o alegere potrivită. Nuanța se remarcă și mai mult când se folosesc accente argintii.
În timp ce culorile întunecate încă domină foarte mult dulapurile, vedem o tendință în creștere de a alege vopsea în culori deschise, blânde, pentru pereți și piese de mobilier independente. Introducerea nuanțelor calmante în casă va fi esențială în 2020, iar notele de roz prăfuit, soft grey și sage green vor aduce un sentiment revigorant. Nuanțele soft de vopsea, cum ar fi Tranquil Dawn, culoarea anului de la Dulux pentru 2020, vor crea un sentiment de calm chiar și în cele mai aglomerate bucătării.
Nicio bucătărie nu este completă fără ele, așa că este timpul să le lăsăm să strălucească!
Cu toate că va exista o abundență de tehnologii și gadgeturi noi în bucătăriile noastre în 2020, nu vrem să le vedem în mod necesar.
Având în vedere popularitatea în creștere a spațiilor deschise, nu este surprinzător să vedem că mobilierul din living pătrunde ușor-ușor în bucătăriile noastre.
Iluminatul are mai multă libertate în bucătăria modernă.
În bucătăriile moderne vedem din ce în ce mai multe accesorii de alamă. Culoarea alamei este nuanța ideală pentru îmblânzirea albastrului și a verdelui, adăugând în același timp o notă sofisticată. „Feroneria poate ridica stilul unei bucătării și poate crea o caracteristică interesantă”, potrivit specialiștilor de la Harvey Jones. Robinetele, balamalele și mânerele atractive, trecute adesea cu vederea, pot transforma designul bucătăriei.
Această tendință este în creștere. Scările sunt practice în bucătăriile în stil tradițional, dar dau o notă extrem de sofisticată. Scările ne permit să profităm de fiecare centimetru de spațiu de pe perete în care să depozităm lucruri – inteligent, mai ales în bucătăriile cu tavan înalt.
Nuanțele de chihlimbar metalic, aurii și ruginii alături de cele cenușii și de cupru oferă o estetică unică, care se dovedește excepțional de populară pentru aspectul industrial atât de la modă.
E adevărat, avem nevoie de bucătării funcționale, practice, dar asta nu înseamnă că nu pot fi distractive.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.