Din cauza închiderii temporare a magazinelor și a restricțiilor extinse de călătorie internațională, cifra de afaceri a grupului german a scăzut cu 31%, până la 1,95 miliarde de euro. Criza a determinat pe Hugo Boss să încheie anul cu o pierdere puternică: venitul său operațional a scăzut cu 236 milioane euro, comparativ cu un profit de 344 milioane euro în 2019, relatează WirtschaftsWoche.
Vânzările online ale mărcii Hugo Boss au crescut brusc, cu o creștere a veniturilor de aproape 50%. Comerțul electronic a permis companiei să treacă pentru prima dată pragul de 200 de milioane de euro în vânzările online. Magazinul web s-a extins la 32 de piețe suplimentare. Cu toate acestea, în comparație cu alte mărci importante de modă, cum ar fi Mango, ponderea acestor vânzări online este încă limitată.
Hugo Boss susține că a reușit să crească eficiența și flexibilitatea proceselor sale operaționale datorită digitalizării extinse. Mai mult de jumătate din toate produsele sunt acum create digital, rezultând timpi de livrare din ce în ce mai mici.
„O etapă importantă în acest sens este colecția noastră de îmbrăcăminte casual Boss, dezvoltată digital, pe care o vom lansa în această vară”, a declarat un purtător de cuvânt al mărcii. „A durat doar opt săptămâni pentru a o dezvolta, ceea ce demonstrează în mod impresionant modul în care digitalizarea ne permite să răspundem mult mai rapid la tendințele pieței și, astfel, să satisfacem nevoile clienților noștri și mai bine.”
Hugo Boss presupune că recuperarea mărcii va începe cu adevărat doar în a doua jumătate a anului, perioadă în care compania își propune o „îmbunătățire semnificativă” a vânzărilor și a câștigurilor.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.