Rolex-urile de epocă vor fi întotdeauna o marfă fierbinte, dar acest lucru a devenit mai adevărat pe măsură ce noile ceasuri ale mărcii devin din ce în ce mai greu de obținut.
Luați, de exemplu, „Big Crown” Submariner 6200 din 1955 pe care Tropical Watch tocmai l-a lista spre vânzare. Chiar și fără cutia sau hârtiile originale, superbul ceas, care arată în cel mai bun mod posibil în ciuda vechimii de 66 de ani, încă are un preț cerut de peste jumătate de milion de dolari.
„Big Crown” 6200 nu este cea mai rară dintre referințele Submariner, dar este una dintre cele mai dezirabile. Introdus în 1954, a fost conceput pentru scafandri profesioniști și are o rezistență la apă de până la 200 de metri. La fel ca cele mai bune Rolex, există mai mult decât doar funcționalitatea sa. Mai exact, „Big Crown” 6200 este remarcabil datorită aspectului său distinctiv. Prezintă o lunetă fără semne de gradare, un cadran Explorer 3-6-9 aurit, oră lungă și urechi late teșite. Este unul dintre acele ceasuri care combină perfect stilul și substanța.
Deși a fost recent întreținut – sau „revizuit”, conform listei de vânzări – acest exemplu special are încă toate elementele care au ajutat să facă din „Big Crown” 6200 un clasic. Și mai bine, toate aceste detalii arată vârsta ceasului, ceva ce îți dorești cu adevărat de la un ceas de epocă. Aceasta include o inserție de ramă care s-a decolorat până la violet vibrant; un cadran învechit care a dezvoltat pete ce au căpătat o nuanță aurie. Alte detalii ale alegerii includ crazing extins al cristalului original și o carcasă de 37 mm care nu a fost lustruită de când ceasul a fost nou-nouț. Brățara nu este originală - încuietoarea ei poartă un cod de dată din 1969 - dar detaliile superficiale ale ceasului rămân practic neatinse.
Este ușor de înțeles de ce cineva și-ar dori acest anume „Big Crown” 6200. Fii pregătit să cheltuiești 558.350 de dolari. Asta poate părea mult pentru un ceas fără documentația originală, chiar și unul atât de frumos, dar este și de așteptat în acest moment. O creștere a cererii pentru Rolex, împreună cu întreruperile lanțului de aprovizionare din cauza Covid-19, au dus la o penurie serioasă a ceasurilor mărcii și la o creștere corespunzătoare a prețurilor pentru ceasurile noi și second-hand deopotrivă.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.