Scos la vânzare de un colecţionar asiatic privat, colierul, care datează din perioada georgiană şi conţine diamante de 300 de carate, a fost adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată la finalul unei licitaţii îndelung disputate, informează Agerpres.
Bijuteria a fost evaluată anterior la o sumă de până la 2 milioane de franci, potrivit Sotheby's.
Sotheby's a spus luna aceasta că o parte dintre diamante ar putea proveni dintr-un colier care a contribuit la căderea în dizgraţie a Mariei Antoaneta, membră a familiei regale austriece şi soţia regelui francez Ludovic al XVI-lea.
Ambii au fost ghilotinaţi în 1793 în timpul Revoluţiei Franceze.
Bijuteriile respective s-au aflat în centrul unui scandal din 1785, cunoscut sub denumirea „Afacerea Colierul Reginei”, când o aristocrată care avea nevoie de bani, Jeanne de la Motte, s-a dat drept regina Franţei şi a achiziţionat colierul în numele suveranei, fără să plătească.
Un proces ulterior a hotărât că regina era nevinovată, dar nu a reuşit să-i diminueze notorietatea pentru comportamentul său extravagant, ceea ce a alimentat Revoluţia şi înlăturarea monarhiei franceze.
Diamantele şi colierul original, confecţionat în anii 1770, au fost ulterior vândute pe bucăţi pe piaţa neagră aşa că sunt aproape imposibil de localizat. Cu toate acestea, unii experţi spun că vârsta şi calitatea diamantelor sunt indicii ale provenienţei lor.
Colierul, care seamănă cu o eşarfă, poate fi purtat deschis sau înnodat în faţă. Bijuteria s-a aflat în proprietatea marchizilor de Anglesey, o familiei aristocrată anglo-galeză, ai cărei membri l-au purtat la încoronarea regelui George al VI-lea în 1937 şi a reginei Elisabeta a II-a în 1953.
Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.
Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.
Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.
Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.
Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.
Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.
SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.