Clash [Un]limited | Cartier își depășește limitele

Lansat pentru prima dată în 2019, Clash de Cartier a întors capetele datorită designului său îndrăzneț, care a schimbat complet moștenirea estetică a casei.

Deși părea un contrast puternic cu ceea ce făcuse Cartier în trecut, era clar că această colecție Clash de Cartier reflecta codurile de design subiacente ale bijutierului, deși dintr-o perspectivă ultramodernă.

Cunoscut pentru creativitatea și frumusețea sa cu mai multe fațete, flerul inimitabil al bijutierului francez pentru design nu a reușit să facă furori. După succesul Clash de Cartier, cel mai recent capitol al casei celebrează încă o dată dualitatea acestei colecții în două moduri – o nouă colecție numită Clash [Un]limited, precum și o nouă imagine pentru colecția Clash, actrița britanico-americană Lily Collins.

Rămânând autentic pentru vibrațiile rebele ale spiritului Clash de Cartier, Clash [Un]limited continuă să fie iconoclast, provocând formele clasice – o reinventare a modelelor deja îndrăznețe Clash de Cartier din prima generație. Excesivă, voluminoasă și provocatoare, colecția Clash [Un]limited este subversivă fără scuze, dar în cel mai șic mod posibil.

Utilizarea diamantelor într-un mod neconvențional se adaugă, de asemenea, farmecului fascinant al Clash [Un]limited. Spre deosebire de diamantele cu fixare clasică, colecția prezintă diamante montate invers – pavilionul diamantului devine un știft pe suprafața bijuteriilor, în timp ce masa, care în mod tradițional este orientată în sus, acum se așează pe partea de montare a bijuteriilor. 

Născute din multe ore petrecute îb studiourile de design Cartier, utilizarea inovatoare a diamantelor este doar un exemplu al modului în care Clash [Un]limited continuă să depășească limitele în ceea ce privește designul de bijuterii. 

Colecția Clash [Un]limited conține, de asemenea, un ceas unic, care este rezultatul unei colaborări interesante dintre unitatea de inovație a Maison des Métiers d'Art a Cartier și un maestru producător de mănuși, care a furnizat designul inițial.

Folosind imprimanta 3D, Cartier a reușit să producă o brățară pentru ceas în stil mănușă, care acoperă trei sferturi din mână cu un efect de a doua piele. Realizată dintr-o plasă din aur roz, încrustată cu o serie de diamante, mănușa este incredibil de suplă, datorită artizanilor casei care au asamblat mii de particule de aur minuscule, sudând totul împreună cu precizie cu lasere și clești mici inspirați de microchirurgie. Aproape 1.600 de diamante au fost fixate pe suprafața sa. Acest ceas revoluționar a avut nevoie de doi ani pentru a fi dezvoltat și de aproape 227 de ore pentru a fi finalizat.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN