Deși părea un contrast puternic cu ceea ce făcuse Cartier în trecut, era clar că această colecție Clash de Cartier reflecta codurile de design subiacente ale bijutierului, deși dintr-o perspectivă ultramodernă.
Cunoscut pentru creativitatea și frumusețea sa cu mai multe fațete, flerul inimitabil al bijutierului francez pentru design nu a reușit să facă furori. După succesul Clash de Cartier, cel mai recent capitol al casei celebrează încă o dată dualitatea acestei colecții în două moduri – o nouă colecție numită Clash [Un]limited, precum și o nouă imagine pentru colecția Clash, actrița britanico-americană Lily Collins.
Rămânând autentic pentru vibrațiile rebele ale spiritului Clash de Cartier, Clash [Un]limited continuă să fie iconoclast, provocând formele clasice – o reinventare a modelelor deja îndrăznețe Clash de Cartier din prima generație. Excesivă, voluminoasă și provocatoare, colecția Clash [Un]limited este subversivă fără scuze, dar în cel mai șic mod posibil.
Utilizarea diamantelor într-un mod neconvențional se adaugă, de asemenea, farmecului fascinant al Clash [Un]limited. Spre deosebire de diamantele cu fixare clasică, colecția prezintă diamante montate invers – pavilionul diamantului devine un știft pe suprafața bijuteriilor, în timp ce masa, care în mod tradițional este orientată în sus, acum se așează pe partea de montare a bijuteriilor.
Născute din multe ore petrecute îb studiourile de design Cartier, utilizarea inovatoare a diamantelor este doar un exemplu al modului în care Clash [Un]limited continuă să depășească limitele în ceea ce privește designul de bijuterii.
Colecția Clash [Un]limited conține, de asemenea, un ceas unic, care este rezultatul unei colaborări interesante dintre unitatea de inovație a Maison des Métiers d'Art a Cartier și un maestru producător de mănuși, care a furnizat designul inițial.
Folosind imprimanta 3D, Cartier a reușit să producă o brățară pentru ceas în stil mănușă, care acoperă trei sferturi din mână cu un efect de a doua piele. Realizată dintr-o plasă din aur roz, încrustată cu o serie de diamante, mănușa este incredibil de suplă, datorită artizanilor casei care au asamblat mii de particule de aur minuscule, sudând totul împreună cu precizie cu lasere și clești mici inspirați de microchirurgie. Aproape 1.600 de diamante au fost fixate pe suprafața sa. Acest ceas revoluționar a avut nevoie de doi ani pentru a fi dezvoltat și de aproape 227 de ore pentru a fi finalizat.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.
Denumită Mercedes-Benz Places, clădirea cu utilizare mixtă de 67 de etaje din Brickell este programată să se deschidă în 2027.