Deși părea un contrast puternic cu ceea ce făcuse Cartier în trecut, era clar că această colecție Clash de Cartier reflecta codurile de design subiacente ale bijutierului, deși dintr-o perspectivă ultramodernă.
Cunoscut pentru creativitatea și frumusețea sa cu mai multe fațete, flerul inimitabil al bijutierului francez pentru design nu a reușit să facă furori. După succesul Clash de Cartier, cel mai recent capitol al casei celebrează încă o dată dualitatea acestei colecții în două moduri – o nouă colecție numită Clash [Un]limited, precum și o nouă imagine pentru colecția Clash, actrița britanico-americană Lily Collins.
Rămânând autentic pentru vibrațiile rebele ale spiritului Clash de Cartier, Clash [Un]limited continuă să fie iconoclast, provocând formele clasice – o reinventare a modelelor deja îndrăznețe Clash de Cartier din prima generație. Excesivă, voluminoasă și provocatoare, colecția Clash [Un]limited este subversivă fără scuze, dar în cel mai șic mod posibil.
Utilizarea diamantelor într-un mod neconvențional se adaugă, de asemenea, farmecului fascinant al Clash [Un]limited. Spre deosebire de diamantele cu fixare clasică, colecția prezintă diamante montate invers – pavilionul diamantului devine un știft pe suprafața bijuteriilor, în timp ce masa, care în mod tradițional este orientată în sus, acum se așează pe partea de montare a bijuteriilor.
Născute din multe ore petrecute îb studiourile de design Cartier, utilizarea inovatoare a diamantelor este doar un exemplu al modului în care Clash [Un]limited continuă să depășească limitele în ceea ce privește designul de bijuterii.
Colecția Clash [Un]limited conține, de asemenea, un ceas unic, care este rezultatul unei colaborări interesante dintre unitatea de inovație a Maison des Métiers d'Art a Cartier și un maestru producător de mănuși, care a furnizat designul inițial.
Folosind imprimanta 3D, Cartier a reușit să producă o brățară pentru ceas în stil mănușă, care acoperă trei sferturi din mână cu un efect de a doua piele. Realizată dintr-o plasă din aur roz, încrustată cu o serie de diamante, mănușa este incredibil de suplă, datorită artizanilor casei care au asamblat mii de particule de aur minuscule, sudând totul împreună cu precizie cu lasere și clești mici inspirați de microchirurgie. Aproape 1.600 de diamante au fost fixate pe suprafața sa. Acest ceas revoluționar a avut nevoie de doi ani pentru a fi dezvoltat și de aproape 227 de ore pentru a fi finalizat.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.