Deși discuția despre care stil este „cel mai potrivit” este extrem de subiectivă, nu se poate nega faptul că unii oameni își aduc aportul de personalitate în decorarea și amenajarea caselor lor. Există chiar și un clasament al tuturor semnelor zodiacale, în funcție de cât de bun este gustul lor în decorarea și amenajarea casei. Aveți mai jos ultimele șase poziții din clasamentul zodiilor în funcție de felul cum își amenajează locuințele.
Locul 7: Fecioarele nu prea vor alege un aspect îndrăzneț - vor să dețină un control puternic asupra spațiului lor și să nu aibă nimic care să atragă prea mult atenția. Deși Fecioarele sunt mai mult decât capabile să pună la punct o schemă de design elegantă și sofisticată în casele lor, ei tind să prefere un concept fără sens neapărat, astfel încât să se poată concentra pe alte obiective pe care le consideră mai importante.
Locul 8: Pestii sunt extrem de creativi și visători cu ochii deschiși, ceea ce înseamnă că vor avea o mulțime de idei pentru amenajarea casei lor, dar nevoia lor de a menține lucrurile relaxate și deschise va avea mai multă prioritate decât crearea unui design coeziv. Vor avea o schemă de culori minunată, dar poate mai multe accesorii/piese de mobilier nepotrivite sau o idee generală pentru o temă, dar nu se vor concentra foarte mult să echilibreze lucrurile. În timp ce locuința lor va părea relaxată, este posibil să nu ajungă întotdeauna în topul listei celor mai „elegante” case pentru unii.
Locul 9: Scorpionul își va proiecta casa ca pe un culcuș care să-i ascundă de lumea exterioară, dar asta nu înseamnă că nu vor depune niciun efort în stil sau design, ci doar nu vor adopta tiparele tradiționale. Un Scorpion se va lipi fie de o schemă de culori foarte întunecate și de aspecte ascunse în casa lor, fie de o culoare puternică, cu accesorii unice pentru a-și exterioriza gândurile și sentimentele interioare. Scorpionilor oricum nu le pasă cu adevărat de ceea ce crede cineva despre alegerile lor, atât timp cât ei se simt fericiți cu acestea.
Locul 10: Un Vărsător este mai interesat să își investească timpul și banii în alte lucruri cărora le acordă prioritate decât pentru a-și decora propriul spațiu. În orice caz își vor decora spațiul diferit de tendințe într-un act de rebeliune. Deși Vărsătorii sunt extrem de creativi și unici în stilul lor, ei nu sunt cu adevărat preocupați de crearea unui design „elegant” pentru locuințe. Ei vor lăsa casele lor să reflecte direct ceea ce este important pentru ei, dar nu simt nevoia să facă lucrurile să pară perfecte sau la modă.
Locul 11: Berbecii sunt pasionați de lucruri îndrăznețe, ceea ce le poate oferi un avantaj puternic în a gândi o schemă incredibilă de proiectare a locuinței. S-ar putea să fie foarte încântați să aducă o anumită temă sau un anumit model și în casele lor, dar se vor plictisi destul de rapid să pună la punct detaliile, ceea ce poate face ca locuințele lor să pară mai degrabă aranjate în grabă decât decorate și proiectate cu atenție. Dar acest lucru nu îi deranjează prea mult, deoarece de obicei sunt gata să plece cât mai rapid în căutarea unei aventuri, mai degrabă decât să se retragă și să stea în casele lor.
Locul 12: Un Săgetător este absolut capabil să gândească un design creativ pentru locuința sa, dacă ar fi vreodată acasă suficient de mult timp pentru a o face. Săgetătorii vor să exploreze și să călătorească în întreaga lume și nu se iau prea în serios, așa că nu prea sunt orintați spre a-și organiza o casă super elegantă. Au nevoie doar de un loc pentru a-și agăța suvenirurile din aventurile lor și pentru a se odihni înainte de următoarea călătorie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.