Uimitoarea colecție Red Carpet este o minune care cuprinde 75 de creații Haute Joaillerie care demonstrează cu adevărat tema „Chopard Loves Cinema”. Așa cum un film de 70 mm conține o mulțime de imaginație și creativitate, Caroline Scheufele de la Chopard a reușit aceeași magie cu metale și pietre prețioase fascinante.
Inspirate de primele zile ale cinematografiei, sunt câteva piese remarcabile din colecția Red Carpet, cum ar fi un choker uimitor realizat în întregime din diamante însumând 204,35 carate. Readucerea atractivității filmelor alb-negru este această piesă clasică împletită de mâinile talentate ale lui Caroline Scheufele.
Lumea fantastică a filmului este cel mai bine reprezentată de inelul captivant „Pumpkin” inspirat din basmul Cenușăreasa. Inelul spune o povestea sa minunată, deoarece mingea constând din granate strălucitoare spesartite și tsavorite se deschide în secret pentru a dezvălui un pantof de diamant.
Un alt exemplu excelent de măiestrie și originalitate la superlativ este inelul în formă de trandafir. Petalele sale sunt sculptate cu tenacitate din titan și aluminiu acoperite cu safire roz. Ascuns în interior se află un diamant prețios de două carate în inima florii, care și-a captivat veșnic privitorul ca în cinema.
Colecția Red Carpet aduce un omagiu celei de-a 75-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes cu un sortiment de nu mai puțin de 75 de creații Haute Joaillerie. Cele două variante sunt superstarurile vibrante ale colecției.
În timp ce unul îmbracă glamourul clasic din lumea veche cu rozete de diamante, safire roz, galbene și portocalii, celălalt combină diamante cu rubine rafinate în formă de inimă. Aceste capodopere strălucitoare pot fi admirate pe celebrul covor roșu al proiecțiilor în avanpremieră a Festivalului.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.