Uimitoarea colecție Red Carpet este o minune care cuprinde 75 de creații Haute Joaillerie care demonstrează cu adevărat tema „Chopard Loves Cinema”. Așa cum un film de 70 mm conține o mulțime de imaginație și creativitate, Caroline Scheufele de la Chopard a reușit aceeași magie cu metale și pietre prețioase fascinante.
Inspirate de primele zile ale cinematografiei, sunt câteva piese remarcabile din colecția Red Carpet, cum ar fi un choker uimitor realizat în întregime din diamante însumând 204,35 carate. Readucerea atractivității filmelor alb-negru este această piesă clasică împletită de mâinile talentate ale lui Caroline Scheufele.
Lumea fantastică a filmului este cel mai bine reprezentată de inelul captivant „Pumpkin” inspirat din basmul Cenușăreasa. Inelul spune o povestea sa minunată, deoarece mingea constând din granate strălucitoare spesartite și tsavorite se deschide în secret pentru a dezvălui un pantof de diamant.
Un alt exemplu excelent de măiestrie și originalitate la superlativ este inelul în formă de trandafir. Petalele sale sunt sculptate cu tenacitate din titan și aluminiu acoperite cu safire roz. Ascuns în interior se află un diamant prețios de două carate în inima florii, care și-a captivat veșnic privitorul ca în cinema.
Colecția Red Carpet aduce un omagiu celei de-a 75-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes cu un sortiment de nu mai puțin de 75 de creații Haute Joaillerie. Cele două variante sunt superstarurile vibrante ale colecției.
În timp ce unul îmbracă glamourul clasic din lumea veche cu rozete de diamante, safire roz, galbene și portocalii, celălalt combină diamante cu rubine rafinate în formă de inimă. Aceste capodopere strălucitoare pot fi admirate pe celebrul covor roșu al proiecțiilor în avanpremieră a Festivalului.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.
Denumită Mercedes-Benz Places, clădirea cu utilizare mixtă de 67 de etaje din Brickell este programată să se deschidă în 2027.