În următoarele 12-36 de luni, vom vedea apariția fără precedent a noilor mărci de lux din China, care vor fi extrem de echipate pentru a provoca mărcile occidentale.
Se apropie Anul Nou chinezesc și aproape fiecare marcă de lux și-a lansat colecțiile capsulă 2021 în China pentru Anul boului, un moment bun pentru a reflecta asupra pieței produselor de lux din China.
În 2020, au existat scăderi fără precedent ale pieței de lux în Europa și America de Nord. Unele mărci și-au pierdut 75% sau mai mult din veniturile lor în aceste regiuni cruciale. În plus, mărcile s-au confruntat cu provocările legate de deschiderea, închiderea, redeschiderea și reînchiderea locațiilor de vânzare cu amănuntul și a ospitalității, fără a menționa păstrarea personalului și menținerea acestuia motivat. Un CEO al unui brand de lux a spus recent că sănătatea mintală a personalului său a fost principala sa preocupare în timpul pandemiei.
Pe parcursul auditurilor de experiență cu amănuntul în Europa și America de Nord pe parcursul anului 2020, experții au constatat că a scăzut foarte mult calitatea serviciilor pentru multe mărci de lux. Problema nu poate fi simplificată la distanțarea socială, ci pare mai structurală. Mărcile trebuie pur și simplu să lucreze mai mult acum. Experiențele din magazin sunt unul dintre punctele slabe majore pe care trebuie să le abordeze brandurile în 2021 în fiecare sector al luxului. Prea multe interacțiuni de serviciu sunt interschimbabile, pur tranzacționale - uneori arogante - și nu creează amintiri pozitive.
Aceste regiuni continuă să fie o durere de cap pentru majoritatea managerilor de branduri de lux, dar China a fost salvarea lor. De fapt, China a fost singurul loc în care majoritatea mărcilor pot indica performanțe pozitive pe piață în 2020 și se așteaptă la fel în 2021. Piața luxului din China a crescut cu aproape 50% în 2020, ajungând la aproximativ 50-55 miliarde de dolari, conform la estimările Équité și datelor din raportul anual de lux al Bain asupra Chinei.
Cu toate acestea, ar fi greșit să ne așteptăm la continuarea automată a creșterii pieței Chinei în 2021. Multe efecte pe care le-am văzut sunt probabil creșteri pe termen scurt, care nu se vor mai întâmpla neapărat. De fapt, alți factori de creștere, cum ar fi creșterea vânzărilor de marcă din utilizarea fără precedent a KOL-urilor și a micro-influencerilor, ar putea avea un efect dăunător asupra capitalului de marcă.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.